Never Can Tell Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 nå er det der rohypnol da. Men kan jo alltids prøve å dra deg dame med valium isteden, tror neppe det funker.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er en grunn til at diktene ligger urørte da. Kan ikke ha en skokk jenter flygende etter meg. 5266847[/snapback] He he..Uff, ja. Hvilken mann vil vel noe sånt? 5269241[/snapback] Øhh. Naboen? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ta sangtimer, lær deg og synge, spille gitar, kle deg bra, lukt godt, ha humor, være hyggelig men ikke for hyggelig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg faller alltid for gutter med humor og masse av sjarme... Men det er no bare meg da Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ta ho med på kino.. Klipp et hull i bunnen av popcorn bøtta som dere deler, og ha denne på fanget. Så putter du "snappi" inn i hullet. Det er et godt gammelt sjekke triks som alle damer faller for 5268940[/snapback] haha... fikk lyst til å teste den på dama her hjemme.. Elles er vel det beste og bare oppføre seg normalt og ikke tøffe seg og prøve å være noe du ikke er. Snakke åpent om alt setter de fleste pris på. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vær heller deg selv, og pøs på med god humor og sjarm! 5266477[/snapback] Say what? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Herregud! Nytter jo ikke det når du er så tørr som Solid Knight Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Beste sjekketrikset er å ha dette og vifte med det: Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Beste sjekketrikset er å ha dette og vifte med det: 5367700[/snapback] Ser bare user posted image jeg Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Beste sjekketrikset er å ha dette og vifte med det: 5367700[/snapback] Ser bare user posted image jeg 5367737[/snapback] Bedre? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg så også "user-posted image" til jeg høyre-klikket og valgte "open image". Da poppet det sorte AmEx-kortet opp. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Beste sjekketrikset er å ha dette og vifte med det: 5367700[/snapback] Så sant, så sant! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du drar på nashspiel hos ei dame, ligger på sofaen, spyr på både sofaen og teppet. På neste fest hun er med på der du er, da har du dame Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du drar på nashspiel hos ei dame, ligger på sofaen, spyr på både sofaen og teppet.På neste fest hun er med på der du er, da har du dame 5368291[/snapback] Kan avkrefte dette. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du drar på nashspiel hos ei dame, ligger på sofaen, spyr på både sofaen og teppet.På neste fest hun er med på der du er, da har du dame 5368291[/snapback] Kan avkrefte dette. 5368409[/snapback] Tidlig i desember en gang spydde kompisen min på sofaen til ei helt fremmed kjerring (vi kjente hun ikke, men noen andre vi kjenner kjenner ho), jeg syntes ho va fin og vil seff ha meg noe, og hjelper da til med kompisen min og spyet I går, på nyttårsaften kommer denne dama på en fest der vi er, og de to begynner etterhvert å rote, fult bevist på at han hadde spydd i sofaen Sikkert en tilfeldighet men... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke skriv et dikt som kan søkes frem på google. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe.... Meget smart sagt Stine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Når folk setter seg ned og skriver dikt til en de er forelsket i blir det ofte så søtt at man får hår på tennene. Det finnes bedre måter å sjarmere henne på. Og ingenting er så kjipt som å få ferdig-dikt. Det blir litt sånn "jeg har ikke skrevet selv, men ca sånn føler jeg det og". Eksempel til skrekk og advarsel: Jeg ville bringe deg solen om du var redd mørket Jeg ville stanset regnet om du trengte tørke Jeg ville fange en stjerne for å lyse din vei Hadde dette vært mulig ville jeg gjort det for deg Jeg ville gitt deg regnbuen om dagen var grå Jeg ville stoppet tiden for at du skulle rekke å forstå .. and it just goes on and on.... Endret 2. januar 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Finn ut hva hun liker, og kjøp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå