wilbur626 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg sliter som fy med å få dette til å virke. Noen som har en step by step guide på lur ? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg sliter som fy med å få dette til å virke. Noen som har en step by step guide på lur ? 5261631[/snapback] jeg har akkurat fått det til... slet som pokker men når jeg gikk inn på xbox.com USA, og lastet ned rett pcsetup gikk det på skinner ikke last ned fra norge......skal sikkert velge som meg , full mediacenter, ikke noe SP2 Endret 6. desember 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hvor finner du pcsetup på US siten da ? Får du beskjed om å taste inn koden Xboxen oppgir i US versjonen av pcsetup ? Den jeg lasta ned fra den norske siten ga meg ikke muligheten til det... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er MCE et eget OS? Er det mulig å både ha vanlig Xp og MCE samtidig på maskinen? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 MCE er en Media Center versjon av Win XP. Tror faktisk de aller fleste funksjoner er på plass. Jeg bruker det som eneste OS Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hvor finner du pcsetup på US siten da ? Får du beskjed om å taste inn koden Xboxen oppgir i US versjonen av pcsetup ? Den jeg lasta ned fra den norske siten ga meg ikke muligheten til det... 5261698[/snapback] jepp! akkurat det den norske ikke gjør her: http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/alldownloads.htm velg den øverste, det gjorde jeg fungerer fint nå! diiggggg men jeg greier ikke taste inn tall eller bokstaver når jeg skal logge inn på tv2 web etc...så se om du greier finne det ut...... Endret 6. desember 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hm...koster drøye 1000-lappen på komplett. Dropper det foreløpig Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hm...koster drøye 1000-lappen på komplett. Dropper det foreløpig 5261822[/snapback] Windows vista som kommer neste skal vist fungere 150% sammen med xbox 360, video og full pakke..... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Takk for god hjelp kewell79, nå fungerer alt som det skal! Det eneste jeg kan klage på nå, er manglende Xvid og DivX support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå