Gå til innhold

Kameo til Xbox360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har holdt på i 17 timer med Kameo og jeg har akkurat fått siste Elemential Warrior (Thermite).

Spillet er helt konge, digger det.

5276969[/snapback]

17 Timer? er det du har bedrevet tida di med a? er på akkurat same sted som deg, og ha spellt i 8 timer.. det er vel vanlig tror jeg.. ikke no mot deg, om at du er dårlig på kameo eler no assa(går det ann å være dårlig i det?)men synes det tok sin tid! hehe

Lenke til kommentar
Jeg har holdt på i 17 timer med Kameo og jeg har akkurat fått siste Elemential Warrior (Thermite).

Spillet er helt konge, digger det.

5276969[/snapback]

17 Timer? er det du har bedrevet tida di med a? er på akkurat same sted som deg, og ha spellt i 8 timer.. det er vel vanlig tror jeg.. ikke no mot deg, om at du er dårlig på kameo eler no assa(går det ann å være dårlig i det?)men synes det tok sin tid! hehe

5277037[/snapback]

Vel, jeg har leita etter absolutt alt det er å leite etter (elemential fruit, penger, sidequests og shops) pluss at jeg har beundret den vakre grafikken og drept alle fiender det er mulig å drepe. MAO, jeg har ikke bare løpt gjennom spillet slik reviewerne har gjort...

Lenke til kommentar

Spilt i litt over 9 timer, akkurat fått Thermite og mangler to Elemental Fruits og et Crystal Eye. Litt kort og lett kanskje (allerede fått tak i alle ekstra draktene til krigerne og alle drikkene), men du verden, er lenge siden jeg har hatt det så morsomt med et spill. :D:thumbup:

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar
er da ikke rart man bruker lengre tid hvis man ser seg litt om osv og ikke bare prøver å bli ferdig raskest mulig... kommer nok til å bruke lang tid selv. har brukt ca 4 timer og jeg har bare de to første elemental'sene.

5277646[/snapback]

Jepp gjør det, du vil ikke angre! spillet blir 10X bedre da :D

Lenke til kommentar
er på siste-boss nå! thorn altså.. han er skikkelig pain in the @$$!! åssen klarte dere han?

5281376[/snapback]

Rubble sin Storm/Blast eller 40 Below sin Wrecker. Når han er gått i bakken bruker du chilla til å skyte ned Kalus.

Det var overraskende enkelt...egentlig en av de enkleste bossene syns jeg

Lenke til kommentar
Ble ferdig med spillet på 12 timer 31 minutter, med alle Elemental Fruits, alle drikkene, ekstra utseende til krigerne og alle krystall-greiene. "Game Complete Achievement"  :w00t:  :p

5279242[/snapback]

Jeg har fullført spillet, men fikk ikke Game Complete Achievement. Er det fordi jeg ikke har alle drikkene, ekstra klær osv til alle? Har du fullført disse Co-op Achievementene da?

Lenke til kommentar
Ble ferdig med spillet på 12 timer 31 minutter, med alle Elemental Fruits, alle drikkene, ekstra utseende til krigerne og alle krystall-greiene. "Game Complete Achievement"  :w00t:  :p

5279242[/snapback]

Jeg har fullført spillet, men fikk ikke Game Complete Achievement. Er det fordi jeg ikke har alle drikkene, ekstra klær osv til alle? Har du fullført disse Co-op Achievementene da?

5281745[/snapback]

Du trenger alle drikkene, fruktene og, jeg tror, alle draktene for å få Game Complete. Mulig man trenger alle de krystallene også. Co-op har jeg ikke fått tid til å gå igjennom enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...