SteveVice Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Enlighten me, hvorfor blir det feil? Eventuelt forklar meg gjerne hvor den store forskjellen ligger... 5264881[/snapback] Zelda er ikke et platform spill men det er Kameo hvis jeg har forstått det riktig? 5266425[/snapback] Zelda er jo platform spill det å, men det er bare mye bedre vil vel noen si. 5266600[/snapback] Zelda er ikke platform spill nei. 5269529[/snapback] Hvorfor? 5271504[/snapback] Zelda er ikke et rent platform spill nei. Zelda er Action/Adventure med noen elementer av platform, vil heller ikke kalle kameo et rent platformer heller, men de er så absolut sammenlignbare (selv om det blir litt feil alikevel). Mario, Jak&Daxter og Ratchet And Clank-spillene er mer direkte platform-spill. Men angående Kameo så er det jo utrolig artig, men det å sammenligne det med en spillserie som Zelda blir litt urettferdig. Jeg hadde ikke forventet et spill som var bedre enn Zelda og det burde ikke noen andre gjøre heller, for Zelda er rett og slett den spillserien som har holdt desidert høyest kvalitet gjennom alle sine titler. Spillene er legendariske. Endret 9. desember 2005 av Crockett Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Nå var det ikke serien Zelda-serien jeg sammenlignet med, men Zelda: OoT. Kort sagt, så er det vanskeligere å finne forskjellene enn likhetene. Endret 9. desember 2005 av BioNor Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 har prøvd demoen og skjønner ikke en jævla dritt for det første, ulogisk start, du blir ikke fortalt noe om hva du skal, hva som skal skje, hvorfor du skal gjøre noe som helst... og for det andre blir du da kastet ut i kamp, med noen kontroller som er så ulogiske at du kunne tippa bingo på hvilken knapp som var riktig å trykke på Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 har prøvd demoen og skjønner ikke en jævla drittfor det første, ulogisk start, du blir ikke fortalt noe om hva du skal, hva som skal skje, hvorfor du skal gjøre noe som helst... og for det andre blir du da kastet ut i kamp, med noen kontroller som er så ulogiske at du kunne tippa bingo på hvilken knapp som var riktig å trykke på 5272212[/snapback] Hehe... det er litt av poenget med demoen også. Du bestiger Thorn sitt slott med lite erfaring og vet ikke helt hva du begir deg ut på. Demoen er forresten starten på spillet, før historien settes i gang. Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor så mange klager på kontrollen. Syns den er bra jeg. Såklart er kontrollen rar i starten, slik er det med stort sett alle spill. For min del så satt kontrollen etter ganske kort tid, selv for de forskjellige krigerene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jepp, man bytter kriger med de tre farge knappene b x y hvis jeg husker riktig, og a er "velgeknapp". de to LR og LT eller hva de heter utfører angrep. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 etthvert spilll som ikke har en ordentlig introduksjon til noe som helst er dårlig, altså, det er ikke en eneste innledning engang, du bare er på stigen og det er det Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 etthvert spilll som ikke har en ordentlig introduksjon til noe som helst er dårlig, altså, det er ikke en eneste innledning engang, du bare er på stigen og det er det 5272407[/snapback] Det er slik i spillet også... Relativt lang sekvens, men du blir godt kjent med kontrollene. Det som er litt merkelig er at du _etter_ er ferdig med denne får nøye opplæring i kontrollene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 ok, vet ikke om det er meg, men jeg syntes xbox aldri har hatt noe som helst tema rundt kontrollene sine, på playstation for eksempel er det en viss formening om at x er confirm osv osv osv, men hver eneste gang jeg prøver et xbox spill er det hele forskjellig, hele tiden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Bedre med kontroller som er tilpasset hvert spill enn helt make kontroll til alle spill, men med dårligere kontroll Synes personlig Kameo sine kontroller er veldig bra når du blir vant til det (undervanns"monsteret" var ganske stress siden det ikke er inverted y-axis hehe). Endret 9. desember 2005 av SBS Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 har prøvd demoen og skjønner ikke en jævla drittfor det første, ulogisk start, du blir ikke fortalt noe om hva du skal, hva som skal skje, hvorfor du skal gjøre noe som helst... og for det andre blir du da kastet ut i kamp, med noen kontroller som er så ulogiske at du kunne tippa bingo på hvilken knapp som var riktig å trykke på 5272212[/snapback] Folk blir aldri fornøyde. Noen synes det er for mye hjelp å få, mens noen sier det er ingen hjelp å få. ALLE knappene du trenger å bruke blir forklart underveis, om du gidder å høre etter og trykker på hjelpearkene. Du blir også forklart hva som skjer, om enn ikke med teskje. Flere forklaringer kommer også etter første brettet, som er halve poenget. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 etthvert spilll som ikke har en ordentlig introduksjon til noe som helst er dårlig, altså, det er ikke en eneste innledning engang, du bare er på stigen og det er det 5272407[/snapback] Det er slik i spillet også... Relativt lang sekvens, men du blir godt kjent med kontrollene. Det som er litt merkelig er at du _etter_ er ferdig med denne får nøye opplæring i kontrollene. 5272615[/snapback] Dette er ikke helt sant. Er uenig i anmeldelser som påstår at treningsdelen kommer etter førstebrettet. Førstebrettet er det brettet med alle tutorialene, du kan gå bort til scroller som du finner og får tips om kontrollene osv. Når du kommer videre vil jeg ikke kalle det nøye opplæring i kontrollene, får vel vite 2-3 ting du kan gjøre med kameo og så er du ferdig. Det var også forresten ting som jeg ikke fant ut/fikk bruk for under første brettet som ble lært da. Dessuten liker jeg Kameo på den måten at det er ikke som at du sitter og ser på en lang actionfylt introsekvens. Du spiller den. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 ok, vet ikke om det er meg, men jeg syntes xbox aldri har hatt noe som helst tema rundt kontrollene sine, på playstation for eksempel er det en viss formening om at x er confirm osv osv osv, men hver eneste gang jeg prøver et xbox spill er det hele forskjellig, hele tiden. 5272627[/snapback] Har du prøvd MGS? Der er det mange som synes eller ville syntes at kontrollen er helt fucka. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 metal gear solid ? på ps2, er helt brilliant, det er avansert, men har fortsatt holdt seg logisk, syntes det var en drøm å spille, kontrollerne var perfekt tilrettelagt for den menneskelige hånd sammen med playstation kontrollen og dens knappeoppsett Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 metal gear solid ? på ps2, er helt brilliant, det er avansert, men har fortsatt holdt seg logisk, syntes det var en drøm å spille, kontrollerne var perfekt tilrettelagt for den menneskelige hånd sammen med playstation kontrollen og dens knappeoppsett 5274280[/snapback] haha, noe av det mest patetiske jeg har lest. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 haha, noe av det mest patetiske jeg har lest. 5274578[/snapback] Må nok si meg enig der ja. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 haha, noe av det mest patetiske jeg har lest. noe av det mest selvsikre jeg har hørt en nerd si Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hallo Hvor setter jeg innstillingen til Pal60? Introen på COD2 hakker her........ Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 metal gear solid ? på ps2, er helt brilliant, det er avansert, men har fortsatt holdt seg logisk, syntes det var en drøm å spille, kontrollerne var perfekt tilrettelagt for den menneskelige hånd sammen med playstation kontrollen og dens knappeoppsett 5274280[/snapback] haha, noe av det mest patetiske jeg har lest. 5274578[/snapback] Samme tenkte jeg når jeg så ditt innlegg....kunne du tenkte deg å utdype? For MGS er faktisk en drøm å spille, mange utviklere som kunne lett lagd en suppe utav de forskjellige tingene en kan gjøre, mens det blir holdt enkelt og greit her. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 halloHvor setter jeg innstillingen til Pal60? Introen på COD2 hakker her........ 5274714[/snapback] skader ikke å lete litt selv vettu. settings > display. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 metal gear solid ? på ps2, er helt brilliant, det er avansert, men har fortsatt holdt seg logisk, syntes det var en drøm å spille, kontrollerne var perfekt tilrettelagt for den menneskelige hånd sammen med playstation kontrollen og dens knappeoppsett 5274280[/snapback] Jeg synes også kontrollen er bra i det spillet (drit bra faktisk) men det var ikke slik i begynelsen. Det er bare en vane sak, det er jo ikke noe verre på xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå