TCi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fikk 6/10 av Gamer.no, skjønner ikke helt hvorfor. Og det er av disse grunnen jeg har sluttet å bedømme spill på karakterene de får i omtaler. Det beste er å teste dem selv. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Tipper det er noen hardcore zelda fans der ute som hadde mista ostepoppene ut av munnen når det blir sammenliknet med kameo. Men personlig har jeg ikke spilt zelda, men har spilt spill som er mye gøyere enn kameo. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Dobbel post her å Endret 7. desember 2005 av The O Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg er hjertens enig i at dette er et fantastisk spill. Det er variert, morsomt og fint å se på. Det har igrunn alt en kan forvente seg av den typen spill. Litt off-topic: Er det lov å lenke til egne anmeldelser publisert på eksternt nettsted (nettavis), eller regnes det som reklame? Hvis det var lov kunne jeg vist at ikke alle anmeldere synes det samme om Kameo.. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Dobbelpost.. Endret 7. desember 2005 av tormoddf Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Forbanna dobbel post! Blir litt overdrevent mye av det her nå. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Spilt bare demoen til nå, syns det virket veldig bra. Kommer nok til ønske meg det til jul. Men banjoo kazooie var bedre. Ps: Det å blande kameo og Zelda blir vell litt feil Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Enlighten me, hvorfor blir det feil? Eventuelt forklar meg gjerne hvor den store forskjellen ligger... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg må "melde" meg på Kameo -tråden jeg også, for dette spillet liker jeg kjempegodt!! Synes også det har fått litt ufortjent "slakt" enkelte steder.. 6 av 10.. 4'er.. osv! For meg er spillet veldig engasjerende, og jeg bare liker det mer og mer! At ting er "lett", eller "litt opplagt" gjør meg ikke så mye, da jeg kjøper og spiller plattforspill for underholdningens skyld, og ikke for å løse gåter! Har akkurat fått "dragen", og suller rundt på første "drage-brettet" Men, jeg vil også bare ha sagt, for min egen del; Selv om spillet "bare" er 7 timer langt, så; Hvis jeg i hele tatt runder spillet (som er sjeldent jeg gjør), så er det definitivt verdt 500,- kroner! ..og det tror jeg sikkert at jeg kommer til å gjøre med Kameo!! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Spilt bare demoen til nå, syns det virket veldig bra.Kommer nok til ønske meg det til jul. Menn bajoo kazooie var bedre. Ps: Det å blande kameo og Zelda blir vell litt feil 5264785[/snapback] synes også bajoo kazooie var bedre! Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Enlighten me, hvorfor blir det feil? Eventuelt forklar meg gjerne hvor den store forskjellen ligger... 5264881[/snapback] Zelda er ikke et platform spill men det er Kameo hvis jeg har forstått det riktig? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Enlighten me, hvorfor blir det feil? Eventuelt forklar meg gjerne hvor den store forskjellen ligger... 5264881[/snapback] Zelda er ikke et platform spill men det er Kameo hvis jeg har forstått det riktig? 5266425[/snapback] Zelda er jo platform spill det å, men det er bare mye bedre vil vel noen si. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 kjøpte Kameo idag faktisk!(selvom jeg sa at jeg ikke kom til å kjøpe det) men jeg kjøpte det på EB games og der kan jeg jo bare bytte det til et annet et innen ti dager ogda er det nok runda så.. er ikke videre imponert. veldig pent og forsegjort spill, no doubt, men jeg vet ikke jeg. er vel ikke min type spill! men skal runde det bare for å kunne si at jeg har gjort det! hehe.. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Strengt tatt er verken Zelda eller Kameo rene plattformspill. Jeg synes de veldig fint kan sammenlignes. Har ikke sett noen gode grunner til det motsatte. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 jeg har ikke spilt noe særlig av andre "3d plattform spill" så har kanskje ikke så bra sammenlignings grunnlag men jeg angrer ihvertfall ikke på at jeg kjøpte det, spilte det over 3 timer i strekk igår, og synes det er kjempe så langt. sålangt synes jeg det har vært kanskje 8 eller 9\10. eneste som har trekt litt ned er at kameraet ikke snur seg om du gjør det, litt irriterende når det er masse fiender rundt deg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Liker Kameo så langt ganske godt. Har akkurat fått dragen. Men, i kveld fikk jeg lurt med madammen med på litt co-op splitscreen. Hun pleier ikke spille hverken tv eller pc spill. Men dette likte hun godt. Hadde det kjempeartig gjennom to "brett". Dr.Peedee Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Liker Kameo så langt ganske godt. Har akkurat fått dragen. Men, i kveld fikk jeg lurt med madammen med på litt co-op splitscreen. Hun pleier ikke spille hverken tv eller pc spill. Men dette likte hun godt. Hadde det kjempeartig gjennom to "brett". Dr.Peedee 5267250[/snapback] God damn! Do I dare this risky move, I wonder.. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Enlighten me, hvorfor blir det feil? Eventuelt forklar meg gjerne hvor den store forskjellen ligger... 5264881[/snapback] Zelda er ikke et platform spill men det er Kameo hvis jeg har forstått det riktig? 5266425[/snapback] Zelda er jo platform spill det å, men det er bare mye bedre vil vel noen si. 5266600[/snapback] Zelda er ikke platform spill nei. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Enlighten me, hvorfor blir det feil? Eventuelt forklar meg gjerne hvor den store forskjellen ligger... 5264881[/snapback] Zelda er ikke et platform spill men det er Kameo hvis jeg har forstått det riktig? 5266425[/snapback] Zelda er jo platform spill det å, men det er bare mye bedre vil vel noen si. 5266600[/snapback] Zelda er ikke platform spill nei. 5269529[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå