Gå til innhold

Kameo til Xbox360

LarZen

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned demoen idag og hadde ikke serlige forventinger etter å ha testet Rare's desperate forsøk på å lage det legendariske dårlige fps spillet Perfect Dark Zero.

Det første som slår meg er at dette ser pent ut...meget pent! Litt kronglete med kontrollen til å starte med..noen av skapningene du styrer er litt spesielt å snu med osv.

Men etter å ha fått lært meg det og spillt utover så oppdager jeg at det her er et spill jeg skal ha. Ingen tvil om at dette er et spill som en kan ha det morro med i mange timer.

Jeg er ikke noe fan av platformspill men det her spillet var morro og utrolig pent å se på. Så om du ikke har testet dette pga du ikke liker sjangeren så last det ned eller test det en plass for det her imponerte meg 110% mere en PDZ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Må si meg enig her ja, testet demoen og ble imponert jeg også. Kommer nok kanskje til å kjøpe meg det, men det er jo ikke så mye for pengene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er demoen fra slottet i starten av fullversionen? Vil vite dette før jeg laster ned, siden jeg har spillt den delen før.

5261658[/snapback]

Du starter med å klatre opp en vegg på isen, så ruller du gjennom noen rør osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

TCi, hvordan er gjenspillingsverdi på spillet? Folk sier jo at det tar ca. 7-8 timer å spille gjennom, og ettersom det ikke er noen multiplayerdel (utenom co-op), vet jeg ikke om det er verdt 500 spenn...

Lenke til kommentar

det med at introen er hakkete er vanlig.. lasta ned demoen sjæl, det er et sinsykt nydlig spill. veldig pent! tror ikke det er et spill jeg kommer til å kjøpe når det tarså kort tid å runde det og det er liten replay-value, men anbefaler det på det sterkeste til de som liker sånne spill!

Lenke til kommentar
TCi, hvordan er gjenspillingsverdi på spillet? Folk sier jo at det tar ca. 7-8 timer å spille gjennom, og ettersom det ikke er noen multiplayerdel (utenom co-op), vet jeg ikke om det er verdt 500 spenn...

5262278[/snapback]

Den er nok ikke så veldig høy, men det er en god del sub-quests som kan gjennomføres om man ikke gjorde alle før man fullførte spillet. For min del så var spillet absolutt verdt pengene. Jeg kommer til å se om jeg klarer å få fullført hele spillet etterhvert tenker jeg.

det med at introen er hakkete er vanlig..

5262344[/snapback]

Det er fordi man ikke har satt 360 til PAL60.

Lenke til kommentar

Den typen hakking som jeg opplever på flere introer er også noe jeg opplever på pc'en min. Når det gjelder pc'en så har jeg en X2 4400+ dualcore prosessor samt ett 7800gtx kort. Her tror jeg hakkingen har sammenheng med dårlig dualcore støtte.

Er litt rart at microsoft har lansert disse spillene når det hakker sånn.

Mulig at jeg er litt kresen, men jeg syntes at elementære ting som spillintroer skal gå glatt på en siste generasjonskonsoll som dette.

Slik jeg har forstått det så har 360'en en multicore prosessor, er det mulig at spillutviklerene ikke har klart å støtte dette riktig?

Det kan vel ikke være ett hardware problem.

Lenke til kommentar

5262278[/snapback]

Den er nok ikke så veldig høy, men det er en god del sub-quests som kan gjennomføres om man ikke gjorde alle før man fullførte spillet. For min del så var spillet absolutt verdt pengene. Jeg kommer til å se om jeg klarer å få fullført hele spillet etterhvert tenker jeg.

det med at introen er hakkete er vanlig..

5262344[/snapback]

Det er fordi man ikke har satt 360 til PAL60.

Lenke til kommentar

Holder på med Kameo nå - vet ikke eksakt antall timer jeg har spilt, men det er flere enn 7-8 timer - og underholdningsverdien bare øker og øker. Kjører det på projektor med HD signaler, og må bare si at det ser helt utrolig nydelig ut :) Dette er helt klart min type spill.

En negativ ting må være at spillet virker litt kort. Man gjennomfører ting ganske kjapt og greit. Har satt meg fast ved et par steder, men kom meg sakte men sikkert videre. En annen negativ ting ved spillet er kontrollen. Den har gjort meg litt frustrert til tider.

Nå har jeg låst opp 8 av 10 figurerer, så regner med det ikke er lenge igjen av spillet. Litt synd fordi jeg skulle ønske jeg ikke var halvveis engang...

Lenke til kommentar
Den typen hakking som jeg opplever på flere introer er også noe jeg opplever på pc'en min. Når det gjelder pc'en så har jeg en X2 4400+ dualcore prosessor samt ett 7800gtx kort. Her tror jeg hakkingen har sammenheng med dårlig dualcore støtte.

5262390[/snapback]

På PC kan det godt være viruskilleren din.. prøv å slå av viruskiller (og internett) og kjør spilla da.. :)

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned demoen idag og hadde ikke serlige forventinger etter å ha testet Rare's desperate forsøk på å lage det legendariske dårlige fps spillet Perfect Dark Zero.

Det første som slår meg er at dette ser pent ut...meget pent! Litt kronglete med kontrollen til å starte med..noen av skapningene du styrer er litt spesielt å snu med osv.

Men etter å ha fått lært meg det og spillt utover så oppdager jeg at det her er et spill jeg skal ha. Ingen tvil om at dette er et spill som en kan ha det morro med i mange timer.

Jeg er ikke noe fan av platformspill men det her spillet var morro og utrolig pent å se på. Så om du ikke har testet dette pga du ikke liker sjangeren så last det ned eller test det en plass for det her imponerte meg 110% mere en PDZ.

5261587[/snapback]

Jeg synes det ikke er mer en akseptabelt med tanke på hvor bra Jak & Dexter, Super Mario 64, Ratchet & Clank er. Det er for kjedelige replikker, og historien er jo ikke så mye anderledes enn på mange andre spill men den presenteres ikke så morsomt som i jak &an dexter. Synes også det noen ganger er for mye grafikk, det er så sinnsykt mange ting som svever rundt i luften at det ikke er noe gøy en gang.

Foresten så lurer jeg på hvor man laster ned demoer? jeg finner ingen.

Lenke til kommentar

Kameo er etter min mening et fantastisk bra spill og jeg har problemer med å forstå en del av den kritikken spillet har fått, spesielt mtp Deep Blue og den tilsynelatende overdrevne behjelpelige Wotnot-boka. Virker som en del av anmelderne ikke har fått med seg at denne kan settes til OFF, adaptive og helpfull. Jeg er klar over at på noen svært få plasser, så gir den hint uten at du ber om det, men ikke i så stor grad at det plager meg nevneverdig. Dessuten kan man benytte seg av den tydeligvis sjeldne kunstformen av å overse hint evt. trykke fort videre dersom du insisterer på å ikke motta hjelp.

Tidsmessig så har jeg brukt ca 13 timer på åpne opp 8 figurer, ikke fordi jeg ikke kunne gjort det fortere, men fordi jeg vil ha med meg alt av sidequests, "bærleting" og generell utforsking av det kort og godt fantastiske miljøet man vandrer rundt i. Spillet minner om Zelda OoT på mange måter, men med en annerledes vri. Kritikken jeg har mot spillet er at en del av oppgaveløsningen blir litt i overkant lett, spesielt jakten etter disse bærfruktene, men uansett; anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Kameo er etter min mening et fantastisk bra spill og jeg har problemer med å forstå en del av den kritikken spillet har fått, spesielt mtp Deep Blue og den tilsynelatende overdrevne behjelpelige Wotnot-boka. Virker som en del av anmelderne ikke har fått med seg at denne kan settes til OFF, adaptive og helpfull. Jeg er klar over at på noen svært få plasser, så gir den hint uten at du ber om det, men ikke i så stor grad at det plager meg nevneverdig. Dessuten kan man benytte seg av den tydeligvis sjeldne kunstformen av å overse hint evt. trykke fort videre dersom du insisterer på å ikke motta hjelp.

Tidsmessig så har jeg brukt ca 13 timer på åpne opp 8 figurer, ikke fordi jeg ikke kunne gjort det fortere, men fordi jeg vil ha med meg alt av sidequests, "bærleting" og generell utforsking av det kort og godt fantastiske miljøet man vandrer rundt i. Spillet minner om Zelda OoT på mange måter, men med en annerledes vri. Kritikken jeg har mot spillet er at en del av oppgaveløsningen blir litt i overkant lett, spesielt jakten etter disse bærfruktene, men uansett; anbefales på det sterkeste!

5263589[/snapback]

Ganske så enig angående omtalen spillet har fått. Kameo fikk meg til å ville ha mer hver gang jeg fikk en ny kriger. Og den boken plaget meg ikke i det hele tatt. Jeg hadde ikke tid til å følge med på den egentlig, var så konsentret med å sloss og løse oppgaver.

Selv klarte jeg spillet på litt under 12 timer. Skal se å fikse flere sub-quest etterhvert tenker jeg. De er det jo mange av. Elsket spillet fra start til slutt. Syns det var en veldig god slutt på spillet, spesielt musikken. Fikk nesten frysninger jo :)

Lenke til kommentar

Jeg har gjort en ekstra vri når det gjelder musikken til spillet. Har nemlig lagt inn soundtracket til Lord of the Rings og hører på dette istedenfor. Med høy guffe på anlegget og 2 meter bredt bilde, så skal jeg love deg at jeg får assosisasjoner til mere enn Zelda OoT... Spesielt når man ser flere hundre krigere sloss på slagmarken, og ikke minst den vulkanen. Nå har jeg begynt å bli skikkelig glad i Kameo :)

Har nå 4 stk 360-spill, og Kameo er helt klart det jeg har fått best utbytte av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...