Gå til innhold

Downloading på xbox live avbrutt?

glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere enn meg som opplever at downloading av store filer fra xbox live blir avbrutt? Tenker da på sånt som demoer o.s.v.

Plutselig så er jeg inne i "velge hva man skal laste ned menyen" og skjermspareren er på..

Jeg sitter ikke å stirrer på xboxen min 24-7 når jeg laster ned, så har ikke tatt den på fersken men..

Lurer på om noen vet hva som foråsaker dette. LInja er helt stabil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, når skjermspareren slår seg på så kommer du tilbake til den menyen ja. Men det du laster ned står fortsatt på, men hvis du går ut av den menyen igjen så blir den satt på pause, du kan fortsette når som helst.

Lenke til kommentar

hmmm- ok skjønner..

men er du 100% sikker på det? er jo rart det ikke står noe sted at det lastes ned, og hvis jeg går inn på downloaden står det bare download again..

Ellers når jeg downloader så kan jeg vel ikke trykke noe uten at den blir avbrutt...

eller har jeg fått helt feil oppfatning her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hmmm- ok skjønner..

men er du 100%  sikker på det? er jo rart det ikke står noe sted at det lastes ned, og hvis jeg går inn på downloaden står det bare download again..

Ellers når jeg downloader så kan jeg vel ikke trykke noe uten at den blir avbrutt...

eller har jeg fått helt feil oppfatning her?

5261688[/snapback]

Du har nok feil oppfatning ja. :p Du kan teste det ved å laste ned et arcade spill på 15-25 MB. Gå tilbake til menyen når du er halvveis, og så trykk på "download again" på samme fila. Da ser du at du er halvveis allerede (sånn ca., den % måleren stemmer ikke helt).

Så uansett hva du gjør så er det du har lastet ned lagret på harddisken, og nå du trykker på download again så fortsetter du på det bare. :)

Lenke til kommentar

ja det har jeg lagt merke til.. men synes det blir 50 % nesten uansett hva jeg har når jeg går ut av en ting...

og er litt kjedelig hvis jeg må hente opp igjen det jeg har lasta ned, på grunn av at xboxen går ut selv..

nei får laste ned en demo en gang til når jeg kommer hjem og la den stå en times tid så jeg får sjekka han blir ferdig lastet ned likevel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...