ampersand Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg skal sende sms/mms til england, men jeg tror ikke de kommer frem, hva er feil ? Jeg har retningsnummeret sammen med mobilnr.. Lenke til kommentar
MacGyver24 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg skal sende sms/mms til england, men jeg tror ikke de kommer frem, hva er feil ? Jeg har retningsnummeret sammen med mobilnr.. 5261516[/snapback] Det er ikke rart MMS ikke kommer fram, for det går bare ikke. Meldingene er jeg litt mer usikker på... Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei Det du må sjekke er om den personnen i England har et mobil abn. som har avtale med Norge. Og om vedkommende faktisk har et abn. som kan motta sms fra utlandet. Jeg har sendt sms til Usa, Canada og Vietnam til mobilnummer der, men betingelsen er at de har et abn. som Norge har avtale med, og at abn. dems kan motta. Hvis de har et abn. som bare er i nettet i landet til dem, vil det ikke kunne motta fra oss osv. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Sikker på at du sender til rett nummer da? Mobil-nr mitt starter med 077... , men når folk fra Norge skal kontakte meg må de bruke 004477 , altså fjerne den nullen. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 00 kan byttes ut med + Sikker på at du sender til rett nummer da? Mobil-nr mitt starter med 077... , men når folk fra Norge skal kontakte meg må de bruke 004477 , altså fjerne den nullen. 5267926[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå