Ottesen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heisann... Nå er jeg noe irritert her, musa fungerer ikke. Når programmer osv åpner seg i windowsen låser musepekeren seg, men musa kan brukes, men jeg ser den jo ikke Alt fungerte igår, jeg har ikke installert noe, har ikke virus eller noe... Under oppstarten av windows fungerer den helt fint, men noen sekunder etter bakgrunnsbilde kommer opp låser den seg.... HJELP Mvh Ottesen Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heisann... Nå er jeg noe irritert her, musa fungerer ikke. Hvis du har problemer med musa er vel det noe for lommelegen.no... Fra spøk til hallvor.... Har du sjekket i Device Manager (Enhetsbehandling) at du ikke har noe feil der?Det første du kan prøve er vel å laste ned nyeste driver og avinstallere den gamle før du installerer den nye. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Heisann... Nå er jeg noe irritert her, musa fungerer ikke. Hvis du har problemer med musa er vel det noe for lommelegen.no... Fra spøk til hallvor.... Har du sjekket i Device Manager (Enhetsbehandling) at du ikke har noe feil der?Det første du kan prøve er vel å laste ned nyeste driver og avinstallere den gamle før du installerer den nye. 5261373[/snapback] Heisann... Ikke noe feil i enhetsbehandleren, har ikke prøvd noe drivere ennå. Det som er så rart er at nå fungerte den i ca 2-3 min etter oppstarten. Og ja, jeg har prøvd andre muser også. (rundbrenner) hehe Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Heisann... Nå er jeg noe irritert her, musa fungerer ikke. Hvis du har problemer med musa er vel det noe for lommelegen.no... Fra spøk til hallvor.... Har du sjekket i Device Manager (Enhetsbehandling) at du ikke har noe feil der?Det første du kan prøve er vel å laste ned nyeste driver og avinstallere den gamle før du installerer den nye. 5261373[/snapback] Heisann... Ikke noe feil i enhetsbehandleren, har ikke prøvd noe drivere ennå. Det som er så rart er at nå fungerte den i ca 2-3 min etter oppstarten. Og ja, jeg har prøvd andre muser også. (rundbrenner) hehe 5261978[/snapback] Ble bra nå, tror den plutselig kræsjet med cdrommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå