SpkStrp Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei.. Lurer som topic sier på om det er noen her som har noen erfaring på sessongvariasjoner når det gjelder lcd skjermer. Finnes disse? eller er nettbutikkene så effektive at det er laveste pris som gjelder året rundt? Tenker på å kjøpe en skjerm i 3000 krs klassen, spesifikt en samsung Syncmaster 930BF. Greit kjøp i denne klassen vil jeg tro ? Er det noen sjangs for at det kommer nye modeller over nyåret som gjør at prisen på denne vil synke / det vil lønne seg å kjøpe nyere skjermer? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Jeg hørte rykter om at prisene på LCD-skjermer vil synke over nyttår.. om dette gjelder alle eller bare visse merker, har jeg ikke peiling på.. men jeg lurer også på det.. Jeg har tenkt på en LG 1930BQ da, ca 3000,- LCD-utstyr billigere (HW.no artikkel) Er det noen som har inside på dette? Endret 8. desember 2005 av alansmith Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 ah ok takk den hadde jeg ikke lest. Det virker jo logisk, og det er jo like greit å vente en måneds tid (om man har tålmodighet). LCD blir ikke dyrere i alle fall Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 På vg.no i dag kan man lese at prisene på LCD-produkter stagnerer og kommer ikke til å falle så mye den neste tiden.. Hmmm.... hvem skal man høre på da?? Artikkelen i VG Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hehe ja leste den nå nettopp ! .. Men jeg må si jeg er litt skeptisk til VG /aftenposten og hva som rapporteres i Norge artikkelen på HW linker til int. side, og gjelder spesifikt flatskjerm og ikke tv, så jeg krysser fingrene og stoler på HW artikkelen. Har egentlig bestemt meg sånnset, skal spare pengene og vente og se litt Lenke til kommentar
Mooo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hehe ja leste den nå nettopp ! .. Men jeg må si jeg er litt skeptisk til VG /aftenposten og hva som rapporteres i Norge artikkelen på HW linker til int. side, og gjelder spesifikt flatskjerm og ikke tv, så jeg krysser fingrene og stoler på HW artikkelen. Har egentlig bestemt meg sånnset, skal spare pengene og vente og se litt 5280339[/snapback] Hmmf tror det er som følger: Store skjermer 32" -> skal egentlig falle en del i pris etter nyttår, men siden etterspørselen etter denne størrelsen er såpass stor så blir det ikke noen stor pris reduksjon de første mnd. I forhold til skjermer rundt 3000 kr så tror jeg det ikke lenger er så mye å hente på å vente. Det største verdi reduseringen er allerede gjort på disse skjermene. Mooo Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Ja enig i den analysen, høres fornuftig ut. Men men gidder ikke kjøpe noe nå, reiser snart hjem til jul uansett. Så jeg får fortsette å krysse fingrene til over nyttår engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå