Robius88 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) brukker spill mye linje av internetten takker fo svar Endret 6. desember 2005 av Robius88 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det kommer helt ann på hvilket spill, men ja, den kan bruke mye linje. Dette gjelder selvsagt bare online spill Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er tull. Rent båndbreddemessig bruker spill veldig lite av linjen. Det er snakk om alt fra 1-2BB/sec til 6-7KB/sec for de mest båndbredde-intensive spillene. På en ADSL-linje som lett tar 250KB/s og oppover, så er det peanuts. Du kan lett hoste et lite LAN på et sterk ADSL-linje f.eks. Det du derimot kan merke er at du får en del dårligere pingtider om du laster ned samtidig. Det merker du lite i noen spill (f.eks WOW), men mye i andre (f.eks. Quake). -Stigma Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Som sagt, kommer an på hvilke spill du spiller. Jeg vil si at onlinespilling tar relativt lite båndbredde. ~20 kB/s tror jeg holder i massevis for de fleste spill. Hvorfor spør du? Hvis planen er å laste ned masse stæsj mens du spiller, vil jeg anbefale at du lar omtrent 1/3 - 1/2 linja bli igjen til spill pga. forsinkelse som ofte er viktig når du spiller over internet. Ble litt repetisjon gitt. Stigma var kjappere. Endret 6. desember 2005 av maedox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå