hylo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hehehe, artig at dere tok for dere den gode business. Så få dere si hei neste gang dere møter på Juanita på Statfjord OLS A/B Lenke til kommentar
halvorkj Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 På tide med noen mesterverk her, synes jeg. Dette er pepperkakehuset vårt fra 2004. Vi lager store kjente byggverk hvert år, og byggverket på bildet er Vasilij-katedralen ved Kreml i Moskva. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det ser pent ut, men "limet" smaker piss! Derfor foretrekker jeg størst mulig flater med mye nonstop, og minst mulig lim. Skal se om jeg får lagt ut mitt hus snart. Det bærer preg av tidsnød Goscinny Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Litt skuffende at det er bilder av fisk i første post... Tydelig at noen har endre et filnavn et sted. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) På tide med noen mesterverk her, synes jeg.Dette er pepperkakehuset vårt fra 2004. Vi lager store kjente byggverk hvert år, og byggverket på bildet er Vasilij-katedralen ved Kreml i Moskva. Er det saltstenger jeg ser der? Blææææ. Endret 27. desember 2007 av stoltz Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Litt sent. Men her er fjordårets pepperkakehus av kirken jeg bor rett ved siden av. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Litt sent. Men her er fjordårets pepperkakehus av kirken jeg bor rett ved siden av. Ishavskatedralen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå