Mr.Anki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) **dobble post** Endret 16. desember 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Her er noen bilder av mitt/vårt pepperkake hus: mvh Anki Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 så teite dere er tråden er ett år gammel, selfølgelig har bildene blitt byttet ut med noen andre på serveren i løpet av den tiden. tipper de bildene også ligger i kjæledyrtråden elns Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Smårips eier: Jeg ser du har "dekorert" seigmennene. Hehehe ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 så teite dere er tråden er ett år gammel, selfølgelig har bildene blitt byttet ut med noen andre på serveren i løpet av den tiden. tipper de bildene også ligger i kjæledyrtråden elns 7514456[/snapback] aha, der er løsningen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Oppskrift til melisglasur på pepperkakehus: 1 eggekvite Melis 1 ts Sitronsaft Bland eggekviten, melisen og sitronsafta til ein seige og tjukk blanding. La det stå til det begynner å stivne... Funker garantert Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 så teite dere er tråden er ett år gammel, selfølgelig har bildene blitt byttet ut med noen andre på serveren i løpet av den tiden. tipper de bildene også ligger i kjæledyrtråden elns 7514456[/snapback] Av prinsipp leser jeg ikkke datoer på innlegg. Aner ikke hvilket prinsipp da Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) nvm Endret 16. desember 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Blir nok snart bygging på meg (håper jeg). SKal be om en litt ekstra stor deig i år ^^. Får presse det inn mellom kabinettbyggingen, julegaveshopping og alt annet som skal sje i denne - dessverre - travle adventstiden. Goscinny Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skulle gjerne sett trådstarters bilder :| Pepperkakehusene her blir aldri noe fin, men det er ikke poenget. Masse melis og godterier skal dekke hele huset, og så skal man spise av det gjennom ferien etter julaften. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Trådstarter:Hvorfor er det bilde av noen fisker? 7514159[/snapback] Denne tråden er over ett år gammel. Bildene av huset er borte og jeg har lagt inn andre bilder, som tydligvis har tatt plassen til husets på photobucket. Bildene av huset er borte, siden jeg hadde en hdd-krasj. Endret 21. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Først trodde jeg han hadde senket pepperkakehuset ned i akvariet til fiskene ! Kunne jo vært det som lå baki der, dog opplevde jeg det som litt spesielt . Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Først trodde jeg han hadde senket pepperkakehuset ned i akvariet til fiskene ! Kunne jo vært det som lå baki der, dog opplevde jeg det som litt spesielt . Goscinny 7549248[/snapback] Me too Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) For dere som slår istykker pepperkakehusene.....fy! Detta året skal jeg ta knekken på det pepperkakehuset søstra lager med rakett......film kommer Endret 21. desember 2006 av darkz Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Me too 7549272[/snapback] Vannkjølt pepperkakehus - det er saker, det! For dere som slår istykker pepperkakehusene.....fy! Detta året skal jeg ta knekken på det pepperkakehuset søstra lager med rakett......film kommer 7549277[/snapback] Da må du for all del ikke glemme å ta av all Non Stop-en som måtte være på der! Uansett: kan du ikke finne på noe annet gøy å sprenge? Pyntet pepperkakehus er en utrolig stor gastronomisk nytelse, og burde _ikke_ sprenges i luften! Endret: Dersom du likevel skulle være så dum/smakløs og sprenge det, vil jeg gjerne se filmen! Post en link her! Dessuten - du sier det er din søsters hus du skal sprenge. Betyr det at du har ditt eget hus som du kan gomle på selv? Isåfall: konge prosjekt!! :!: Goscinny Endret 21. desember 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jass, ferdig med huset mitt nå. Ligger nede og kjøler seg... På julaften etter gavene er åpnet, RAWR Non Stop på det halve huset, og sjokolade og slike saker på den andre halve delen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Pepperkake hus? Jeg ser fisker på ditt bilde jeg. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Pepperkake hus? Jeg ser fisker på ditt bilde jeg. 7552170[/snapback] Les litt over deg så finner du svar;) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Bla bla bla, her kommer mitt hus rett ut av 2006. Glasur er tingen! Og ja, det er tatt med en gammel ekkel mobil (ville ikke utsette huset for noen sterk blitz da det lett kunne betydd slutten for et slikt fint hus), så ikke klag på kvaliteten. Endret 22. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 GoscinnyDa må du for all del ikke glemme å ta av all Non Stop-en som måtte være på der! Uansett: kan du ikke finne på noe annet gøy å sprenge? Pyntet pepperkakehus er en utrolig stor gastronomisk nytelse, og burde _ikke_ sprenges i luften! Endret: Dersom du likevel skulle være så dum/smakløs og sprenge det, vil jeg gjerne se filmen! Post en link her! Dessuten - du sier det er din søsters hus du skal sprenge. Betyr det at du har ditt eget hus som du kan gomle på selv? Isåfall: konge prosjekt!! laugh.gif Goscinny wink.gif Har ikke eget nei, men kan jo klistre på noen non stop uttapå kabinettet :!: Og uansett skal det ikke sprenges så hele stua går med da, blir vel mer så det detter sammen.....men med mer kraft enn en hammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå