Spar Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kan du kinesisk, eller? 5314311[/snapback] Synes du at han der ser kinesisk ut? lol, du ser ikke forskjell på en afgahner og en svenske... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tenkte bare på sakene bak han. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tenkte bare på sakene bak han. 5315535[/snapback] Ooooog, er du sikker på at det som står der er kinesisk? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tenkte bare på sakene bak han. 5315535[/snapback] Ooooog, er du sikker på at det som står der er kinesisk? 5315961[/snapback] Hvordan i hælvette kan ha vite at det er japanskd da? Jompisen din ser ut som en kineser Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Her er jo jeg og kompisen min da Med vårt dejlige pepperkakehus 5313843[/snapback] Kjekshus mer Lenke til kommentar
Spar Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Er dere fjerne? Seff er det ikke mitt "pepperkakehus" jeg søkte på http://www.google.com etter pepperkakehus, og etter noen sider fant jeg bildet. Vil ikke gå OT fordi da blir jeg bannet...igjen, bae fortsett med tråden deres dere Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Mitt pepperkakehus Må beklager den dårlige kvaliteten på bildet , tatt med mobil kamera.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Mange skilled moddere her . Skal bake i morgen jeg . Tror jeg skal modde inn plexiglass med popnagler . Hadde det ikke vært råstilig å hatt neonlys eller LED lys eller et par kalde katoder eller noe sånt i huset? Eller kanskje sånn el-wire greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Fra juleverkstedet i år Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) OK. her er bakgrunnshistorien til pepperkake-huset mitt: Jeg og kjæresten min hadde vært på besøk hos noen som hadde så fint pepperkake-hus. Vi tenkte at siden vi ikke har noen blueprints kjøper vi en pakke ferdig med alle delene på meny, og mekker sammen selv. Vi kom hjem, og merkelig nok, var alle delene intakte. Egentlig skal man bruke knekk (brent sukker) til å lime sammen hus med. Også har vi meg som er litt pinglete og som tror hun er lur, og bruker melis. Det skal også taes med i tegninga at melisen gikk ut på dato i 03, men den smakte sånn ca ok, og det var langt til butikken. ALDRI MEKK HUS MED MELIS. Det gikk sykt dårlig. Først brakk en av langsidene, og vi måtte begynne å styre med liming sammen igjen av delene som var øndelagt og hårføner for å få det stivt. Tror t.o.m. den var en tur innom kjøleskapet for å tørke fortere. Etter en times arbeid og holding fikk vi limt sammen de store kortsidene og taket. Var bare kortsidene igjen, som måtte lirkes under taket og på plass. Det gikk altså, som dere kanskje skjønner: rett til hælvete. Hele huset falt sammen, det bare kolapset! bitene knakk og det var like før jeg begynnte å grine. Lappen med "jul i Afganistan" på er for at ikke alle skal tro at vi faktisk brukte nesten TO TIMER på huset, og er helt udugelige som snekkere. Til alle som likte "huset": tusen takk Endret 21. desember 2005 av mushi Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 her er mitt bidrag! modell av hytta vår Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skal komme med bilde av mitt/vårt hus snart Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Trådstarter: Hvorfor er det bilde av noen fisker? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Trådstarter:Hvorfor er det bilde av noen fisker? 7514159[/snapback] akkuratt samme lurer jeg på Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg ser bare fisker i et akvarium jeg, mushi :S Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ikke annet enn fisker i et akvarium her heller! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 skjønnte ikke helt det med akvariumet jeg heller . Kan skje hun har lagt opp feil bilder?? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Antar at det har vært bilder av huset en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå