Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hver gang jeg starter opp maskinen så kommer NIS med følgende melding:"You are not protected against 1 rapidly spreading threat..." Dette er da W32 Sober X@mm den refererer til. Hvis jeg enabler Auto Protect så forsvinner den, da denne er satt til disabled av dette viruset eller hva det er.

Jeg har kjørt LiveUpdate og removal tool fra Symantec men ingen av dem finner det. Har også kjørt Trend Micro online scan.

 

Det er et virus ikke sant? Har jeg viruset eller har bare Norton "hengt seg opp"?

 

Noen ideer om hvordan jeg skal få fjernet det?

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hver gang jeg starter opp maskinen så kommer NIS med følgende melding:"You are not protected against 1 rapidly spreading threat..." Dette er da W32 Sober X@mm den refererer til. Hvis jeg enabler Auto Protect så forsvinner den"

 

Det står jo der da :). Grunnen til at meldingen kommer er at du har disablet autoprotect. Plain and simple. :cool:

Lenke til kommentar
Det er jo det som er problemet da vet du...Viruset har disablet auto-protect! Jeg setter den til enable men hver gang jeg starter opp så er den disablet.

5301018[/snapback]

Jeg greier ikke å enable den en gang:p det kommer bare faild to enable. å dette gjelder både norton internet security 06, å antivirus 06.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...