tinsley Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei! Hver gang jeg starter opp maskinen så kommer NIS med følgende melding:"You are not protected against 1 rapidly spreading threat..." Dette er da W32 Sober X@mm den refererer til. Hvis jeg enabler Auto Protect så forsvinner den, da denne er satt til disabled av dette viruset eller hva det er. Jeg har kjørt LiveUpdate og removal tool fra Symantec men ingen av dem finner det. Har også kjørt Trend Micro online scan. Det er et virus ikke sant? Har jeg viruset eller har bare Norton "hengt seg opp"? Noen ideer om hvordan jeg skal få fjernet det? Takker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Få tak i rescue-disketter og søk gjennom maskinen. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har akkurat samme problem! Kan du over forklare litt nermere hva du mener med rescue-diskett?? hvordan lager jeg det? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nja, det kan jo være Norton. Gå til http://vil.nai.com/vil/stinger/ og legg den inn på en diskett og kjør. Stinger skal ta rotta på den. Bernt K Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nja, det kan jo være Norton. Gå til http://vil.nai.com/vil/stinger/ og legg den inn på en diskett og kjør. Stinger skal ta rotta på den. Bernt K 5291987[/snapback] Hvorfor må jeg kjøre den fra en diskett da?? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Fungerer det ikke å bruke flash stick da?? har ikke diskett stasjon. hehe-. å hvordan mener dere jeg skal kjøre den da? fra kjør? å hvorfor kan jeg ikke bare kjøre filen fra hardisken? plz svar, jeg blir gal av den ormen snart! Lenke til kommentar
berxter Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Neida, det går da helt greit fra pinne. Når det er sagt tror jeg ikke du har noen infeksjon, men for å bevare sjelefreden er det alltid greit med en kjøring av Stinger eller andre frittstående styggedomsmordere... Bernt K Lenke til kommentar
b21a Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 "Hver gang jeg starter opp maskinen så kommer NIS med følgende melding:"You are not protected against 1 rapidly spreading threat..." Dette er da W32 Sober X@mm den refererer til. Hvis jeg enabler Auto Protect så forsvinner den" Det står jo der da . Grunnen til at meldingen kommer er at du har disablet autoprotect. Plain and simple. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Det er jo det som er problemet da vet du...Viruset har disablet auto-protect! Jeg setter den til enable men hver gang jeg starter opp så er den disablet. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det er jo det som er problemet da vet du...Viruset har disablet auto-protect! Jeg setter den til enable men hver gang jeg starter opp så er den disablet. 5301018[/snapback] Jeg greier ikke å enable den en gang:p det kommer bare faild to enable. å dette gjelder både norton internet security 06, å antivirus 06. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå