Anders Voldsund Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hei Er dette headsett noke å satse på? Er tilbud på databutikken.com og har sikla på dette lenge, men er databutikken.com bra og er headsettet bra? På forhand takk. A.V Link til headsettet Endret 6. desember 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Absolutt!! Genialt headset og til en meeeeget hyggelig pris. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har det selv og jeg er meget fornøyd med det, god pris også må jeg si! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har det selv og jeg er meget fornøyd med det, god pris også må jeg si! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Kan vel berre innrømme at når eg skreiv innlegget, ca 10 min etter var det kjøpt. Men er databutikken.com ein bra netshop? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ja, jeg vil si det.. eller, jeg har ikke handlet der på snart 2 år da x] Men var raske hvertfall da jeg bestilte! Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har hatt dette headsettet en god stund, og kan absolutt anbefale det på det sterkeste til hvem som helst som ønsker et godt headsett for bruk til f.eks VoIP og andre voice baserte løsninger som Skype, den har ikke bare gode øretelefoner, men en god mikrofon, ledningene er tynne som på alle andre headsets nå om dagen, så jeg var litt redd for at det skulle skje noe med de i førsten, men nå ser jeg at de slettes ikke er skjøre, de tåler daglig bruk. Løp og kjøp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå