Memphis88 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei! Skal ha tysktentamen på torsdag gruer meg sykt! Dette er altså tysk for 2.klasse allmenn. Noen som vet hva som er lurt å øve på til tysktentamen? Bortsett fra generell grammatikk? Huff, har kke lyst på tysktentamen i det hele tatt! Heldigvis er det siste tentamen i år Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Å skrive en liten tekst er vel det som hjelper mest hvis du skal ha tentamenen på torsdag. Om du ønsker å forbedre tyskkarakteren din på lang sikt så anbefaler jeg deg å lese tyske barnebøker. En venn av meg gikk gra 2er i 10. klasse til 6er i GK ved å lese noen barnebøker på tysk. Endret 6. desember 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Tja, får vel kjøpe inn noen barnebøker da Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Prøv å skriv litt tysk, få gjerne noen til å rette det om du har tid. Regner med dere får litt stil? Husk stor bokstav i substantiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå