Snillingen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei, jeg trenger hjelp med å skrive et dikt på engelsk om en person i klassen. Diktet bør rimevære på minst 6 linjer, være personlig(handle om han jeg skriver til), være ertende i starten, men ha en snill slutt. Alt jeg vet om personen er at han alltid kommer forsent. Dere trenger ikke skrive et helt dikt for å hjelpe, men det hadde vært fint om dere kunne skrive to setninger som rimte. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Da jeg kom ned på skolen, tittet jeg bort på stolen. Ingen der å se kanskje han er forsen. Da dagen var over kikket jeg over og der satt gutten han hadde bare mista tutten edit: Oisann, skulle vist være på engelsk.. hmm. Et på engelsk og: When i got down to the school, i couldnt see him at his stool That bloody Barbarian, skipping school. I was angry like hell you could feel the smell. But there he was, he had youst missed the bus. Endret 6. desember 2005 av Fez Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Tusen takk for hjelpen. Det var akkurat et slikt dikt jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå