Gå til innhold

Seagate 160GB disk som bråker mye...!?

Anbefalte innlegg

Har en Seagate disk som er på 160GB, jeg syntes den bråker noe helt for j..... Har hengt opp harddisken i O-ringer nå, men det hjalp ikke så mye... Det er på en måte en knitring som er veldig høy... var spessielt høy i sta når jeg defragmenteret den ene partisjonen, men det er ganske høy knitring når den leser/skriver... Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Takker for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tviler på at det kan være noe med strømforsyningen. Men du kan nok bytte den ut. 350w kan bli litt lite. Hvilket merke er det på strømforsyningen?

5261263[/snapback]

Har Chieftec sin strømforsyning som fulgte med kabinettet...

Har du samme som meg, Seagate S-ATA 160, så høres det ut som feil på disken. Min er så godt som lydløs, men har en eldre IDE fra Seagate som du hører veldig godt når den jobber.

Har samme harddisk som deg tror jeg...er S-ATA og 160GB... Tror den heter seagate Barcuda eller noe...

Lenke til kommentar
Jeg har en seagate 250gb hdd og var plaget med susing og merket at etter jeg byttet psu så var susingen borte..  Ikke knitringen.. Men syns ikke knitringen er noe irriterende.. Har også en samsung hdd og den er stillere..

5262035[/snapback]

Nei, men da har du ikke hørt knitringen min... :p

Men jeg kjørte Chkdsk nå i windows og da fikk jeg opp mlden at feil var funnet, men at dette måtte gjøres i DOS, kan det ha noe med saken og gjøre??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...