nelleink Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hei. Etter 12 år som trofast og entusiastisk macer har jeg bestilt deler til min første PC. (Er lei av dyr ytelse og tenkte jeg skulle prøve noe nytt...) Jeg er derfor ny her .. Jeg endte opp med en Aopen box (EZ482) Maxtor DiamondMax 250GB SATA, Sapphire Radeon X700, AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz, og TwinMOS RAM 2048MB (Dual Pack Kit) samt en NEC DVD-brenner. (Jeg jobber med sanntisdvideo og trenger litt kraft..) Skal hente alt på Posten i morgen og tenkte å benytte ventetiden til å sette meg inn i hvordan man setter sammen en slik Barebone.. Er det noen som har noen linker til gode guider, do's and dont's etc? Og ikke minst - Er det veldig vanskelig? ----- ink Endret 6. desember 2005 av nelleink Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kan ikke hjelpe deg så veldig mye, men kan iallfall si at en skal ikke være særlig dyktig i faget for å få det til. Jeg, med min minimale pc-kunnskap, fikk surret i gang min MSI Barebone, dog med litt hjelp. Så jeg tror nok du kan slappe av, det går helt fint. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Tror du burde endre navnet på tråden din før en moderator kommer å sier at du må enten bytte navn eller så stenger dem den Jeg vet ikke om noen guider.. Men du kan jo prøve google.com Søk på barebone guides lykke til Endret 6. desember 2005 av NeXz Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 CPU kjøleren kan være kronglete..Men går nok bra, lykke til ! Har du bygget pc før btw ? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 ser på samme maskinen, men ser etter større/kraftigere psu. Noen som vet hvor det er å få tak i ? (måtte være på ca 300W ++) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Passer denne kanskje ? Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Nei, har sett på de allerede. Aopen XC Cube EZ482: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Egentlig ikke så vanskelig. Syntes det er lettere å sette sammen Barebone enn en hele rukkelet av en stasjonær. De utfordringer som kan dukke opp kan du bare oppsøke dette forumet for å få ytterligere hjelp til Husk at kabinettet er trangt. Sett inn komponentene i rett rekkefølge, så du slipper å ta ting inn og ut i ett kjør. Endret 27. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå