Gå til innhold

Er det vanskelig å sette sammen en Barebone?

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter 12 år som trofast og entusiastisk macer har jeg bestilt deler til min første PC.

(Er lei av dyr ytelse og tenkte jeg skulle prøve noe nytt...) Jeg er derfor ny her ..

Jeg endte opp med en Aopen box (EZ482) Maxtor DiamondMax 250GB SATA, Sapphire Radeon X700, AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz, og TwinMOS RAM 2048MB (Dual Pack Kit) samt en NEC DVD-brenner. (Jeg jobber med sanntisdvideo og trenger litt kraft..)

Skal hente alt på Posten i morgen og tenkte å benytte ventetiden til å sette meg inn i hvordan man setter sammen en slik Barebone..

Er det noen som har noen linker til gode guider, do's and dont's etc? Og ikke minst -

Er det veldig vanskelig?

-----

ink

:whistle:

Endret av nelleink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du burde endre navnet på tråden din før en moderator kommer å sier at du må enten bytte navn eller så stenger dem den ;)

Jeg vet ikke om noen guider.. Men du kan jo prøve google.com

Søk på barebone guides

lykke til :)

Endret av NeXz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Egentlig ikke så vanskelig. Syntes det er lettere å sette sammen Barebone enn en hele rukkelet av en stasjonær. De utfordringer som kan dukke opp kan du bare oppsøke dette forumet for å få ytterligere hjelp til ;)

Husk at kabinettet er trangt. Sett inn komponentene i rett rekkefølge, så du slipper å ta ting inn og ut i ett kjør.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...