Bateman13 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har nettopp satt i sammen en ny maskin. Allt virket OK til å begynne med. Helt til jeg skulle teste spillene jeg hadde innstalert (COD2,CS:S,FEAR) Den henger seg opp, bildet fryser og maskinen rebooter etter 2min eller deromkring. Den henger seg opp etter allt fra 1min til 10min spilletid. Følgende spekk : ASUS A8n-SLI Deluxe AMD Athlon 64 X2 3800 POV 7800 GT OCZ 2048MB dual. Samsung 250GB S-ATA II 350w Artic cooling PSU 36grader på cpu under load og 34 grader på ram Har lest en del om lignende problem her på forumet. Feks det å disable/avinnstalere de interne nettverkskortene,oppdatere BIOS , firmware update, reinnstallering av skjermkort drivere. Chipsett vifte/kjøler også skiftet (tenkte på tempen). Men ingen ting av dette har hjulpet Tenkte på dette med PSU da dette er mye nevnt, men har samme cpu og grafikkkort på min egen. Og den virker helt 100% Venter i spenning på svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 tror det er PSU'en jeg! prøv med en kraftigere Lenke til kommentar
Rolexander Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg sliter med akkurat det samme problemet. Kan faktis spille fear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå