Aiven Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Veldig drøyt av VG og skrive hans alder i dag og jentenes alder i det han møtte de. Dersom han var 16 og hun var 13 er jo ikke det like drøyt som om dersom han var 19 og hun 13. 5262072[/snapback] Bra observert, er nok mange som gikk glipp av den der. Utrolig hvor mye de skal vri og vrenge på ting for å "blåse" opp skandaler. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan ikke Vegis, som veit godt hvem han er, fortelle oss litt mer utfyllende om saker og ting? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tja: "Høsten 2004 fikk han kontakt med en annen jente, også hun var da 13 år" Uansett, det virker som de som kjenner fyren eller vet hvem han er synes det er greit at han blir mobbet, men helt forkastelig at han har seg med jenter som er noen år yngre. Dette fordi han er rar. Vi må mobbe de rare. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Helt enig, de har jo selv valgt helt fritt å bli rare, ofte uten noen som helst grunn annet enn for morro skyld, alle vet jo at det morsomste man kan oppleve gjennom puberteten er å bli sett på som annerledes og rar. Å mobbe dem er da det minste man kan gjøre, skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Blir nesten litt lei meg nå fordi jeg aldri har vært en skikkelig mobber. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 å mobbe vil bare gjøre raringer enda rarere. Det er derimot helt greit å si fra på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Kan ikke Vegis, som veit godt hvem han er, fortelle oss litt mer utfyllende om saker og ting? 5268756[/snapback] ser ingen grunn til å utdype mer om vedkommende, kjenner han ikkje, vet bare hvem han er, og at han ikkje god likt der han bor. (ute i det fri altså) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ser ingen grunn til å utdype mer om vedkommende, kjenner han ikkje, vet bare hvem han er, og at han ikkje god likt der han bor. 5269641[/snapback] Så du kjenner ikkje personen, men allikavel kan fastslå at JBlack ville hate han om han hadde møtt vedkommende. Og i tillegg veit du at det han som er årsaka til mobbinga, og ikkje mobbarane. flesteparten hater han der han bor. hvis du hadde møtt han, så hadde du hatt samme mening. 5261086[/snapback] Det er faktisk mye opp til han sjøl. han oppfører seg som at han tror han er en konge. noe som han ikkje er i det heletatt. 5261253[/snapback] Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvorfor han vil voldta dem kan være så mangt. F.eks. den gode klassikeren "Det er bedre med to på åtte som blør, enn én på seksten som har gjort det før" Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har ingen problemer med å skjønne at en guttunge på 16 kan ha seg med en jente på 13. Jeg har heller ingen problemer med å skjønne at noen som blir mobbet og utstøtt finner "trøst" hos yngre som kanskje ikke dømmer ham på samme måte. At han har sex med noen mot sin vilje er selvsagt forkastelig, men han er sannsynligvis mentalt syk i utgangspunktet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 ser ingen grunn til å utdype mer om vedkommende, kjenner han ikkje, vet bare hvem han er, og at han ikkje god likt der han bor. 5269641[/snapback] eg "kjenner" han nokk til å vite at han er en komplett idiot. flesteparten hater han der han bor. hvis du hadde møtt han, så hadde du hatt samme mening. 5261086[/snapback] Try it. og les den quoten under. Det er faktisk mye opp til han sjøl. han oppfører seg som at han tror han er en konge. noe som han ikkje er i det heletatt. 5261253[/snapback] Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Høres litt for enkelt ut synes jeg. Folk som oppfører seg som om de er konge har oftest et problem, psykisk, f.eks nettopp pga. mobbing eller annen form for mishandling hjemme. Når møtte du sist en fyr med lykkelig, saklig, normal oppvekst med et godt sosialt nettverk rundt seg som går å oppfører seg som om de er konge eller komplett idiot? At du kjenner han, men ikke gir noen videre detaljer utover at han er komplett idiot sier jo ikke ingenting, dvs. med så lite informasjon har det ingen betydning for oss her i forumet om du kjenner han eller ikke. F.eks kjenner du ikke familien hans? Kjenner til noen konkrete forhold som kan forklare litt om hvem/hvorfor/hvordan han er, hvis ikke kjenner du han tydeligvis ikke så godt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Denne stenges. Om det er ønskelig å diskutere temaet med en mer konkret problemstilling så opprett gjerne en tråd om det. Å diskutere denne personen med basis i annenhånds innformasjon er ikke ønsket. Så igjen, oppret gjerne en tråd om samfunnets påvirkning, straffenivå o.l., men denne går bak lås og slå. Jeg tar som altid gjerne imot innvendiger/tilbakemeldinger på moderering. Men det vil ikke bli aktuelt å åpne denne tråden igjen, bare for å gjøre det klart. Endret 9. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg