Senshi Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei, QUESTION NO 1: Skal selge min forvokste SE S700i. Hvor mye kan jeg ta for den? Den er nesten som ny... Har original emballasje osv. Ikke låst til noen operatør. Ca 11 mnd gammel. Fungerer strålende. Er egentlig kjempe fornøyd med denne mobilen, men for å følge med på mobilfronten, ser jeg meg nødt til å bytte. QUESTION NO 2: Trenger også tips til ny mobil. Har sett på W800i. Kjøpte K750i til min samboer, synes det var en grei mobil. Genialt med autofokus på cam. Men både k750 og w800 har jo mindre skjerm enn min gamle S700. Har følgende krav: - Stor skjerm - Blåtann - God lydkvalitet (snakker mest, skriver litt meld) - God respons på tastene - Radio +MP3 - Kamera (greit å ha, men ikke et must) - Støtte for minnekort. - Lurer på å gå over til Symbian....? - 3G (dumt å kjøpe mobil uten 3G eller?) - Må ikke være større enn S700. Er usikker på om det er symbian jeg er på jakt etter. Men har lyst på en mobil jeg kan legge inn litt programmer og stash på. Er takknemlig for alle tips. Mvh Senshi Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg regner med du kan få mellom 1000 og 1500 for din S700, hvis den er helt strøken uten riper osv...Jeg hadde gitt 700. Men du får sikkert noen på finn.no, til å gi mer. Jeg kan anbefale deg Nokia N70. Den har alle kravene dine+Litt til Nydelig mobil rett og slett. (har den selv, og er 100%fornøyd) Hvis du vil litt ned i prisklasse og uten 2 megapiksel kamera, så kan du se på Nokia 6680. Håper dette hjalp deg litt. Sir-alex Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg må også slenge meg på det sir-alex sier og anbefale deg N70. Kongetelefon! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Her har du Nokia 6680 og n70 sammenlignet, prisen er jo stor forskjell her: Nokia 6680 VS Nokia N70 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei. 1) Slik prishjelp fungerer i praksis som en salgsannonse og tilbyr forumet ingenting. Prishjelp er tillat om det er ved kjøp av mobil, slik at du kan få vurdert om det er et godt kjøp. Ved salg av mobil anbefales du å sjekke bl.a. bruktmarked.amobil.no og qxl.no for å finne vanlig pris. 2) Hjelp til valg av ny mobil har vi en egen forumseksjon for. Tråden er altså også feilpostet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg