AgeFan Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hei Jeg kjøpte Age Of Empires 3 da det kom ut og har hatt problemer med det siden. Jeg skal nå beskrive hva som skjer når problemet oppstår: Jeg kjører igang spillet og spiller i ca. 10 min før skjermen uten videre slår seg av. Lyden er fortsatt funksjonabel, jeg kan høre spillet gå sin gang i bakgrunnen. Etter ca. 20 sek med svart skjerm, henger pc'n seg også og jeg har inget annet valg enn å slå pc'n av manuelt. Feilmeldingen jeg får da jeg starter pc'n igjen, sier at problemet ligger med skjermkortet. Jeg har både prøvd å avinnstallere driveren og lagt inn en ny driver uten hell. Begge gangene har jeg måttet formattert pc'n fordi den ikke vil starte ordentlig. Jeg får opp windows-skjermbildet, før skjermen blir svart. Jeg leste nylig at man må avinnstallere den gamle driveren før man legger inn en ny med ATI, noe jeg ikke gjorde. Men jeg mener at jeg fikk melding om at jeg måtte restarte pc'n etter jeg hadde avinnstallert driveren, og når jeg starta den igjen da, var alt svart etter windows-bildet. Noen som har noen gode forslag / vært oppe i den samme situasjonen?? Har sliti med dette alt for lenge nå, og kan ikke vente på å få svar fra dere..hehe På forhånd takk, Eirik Endret 6. desember 2005 av AgeFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå