Gå til innhold

3,66 GB på en CD-RW700 plate

sbo2

Anbefalte innlegg

Jeg skulle i dag brenn noe på en CD-RW 700MB

Fila var på ca 200 MB, men når Nero var ferdig viste det seg at CD-RW700 plata inneholdt 3,66 GB dvd filformat.

Det jeg lurer påer om noen har vært borti noe lignende?

Jeg sjekket stasjonens egenskaper og der står det at platen er på 3,66 GB

Jeg sjekket plateinfo i Nero, også der står det at platen innholder 3,66 GB

Hjelp !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle i dag brenn noe på en CD-RW 700MB

Fila var på ca 200 MB, men når Nero var ferdig viste det seg at CD-RW700 plata inneholdt 3,66 GB dvd filformat.

Det jeg lurer påer om noen har vært borti noe lignende?

Høres ut som kopibeskyttelse ved å ha feilinformasjon i filsystemet. Jeg har vært borti det ved noen anledninger. Jeg ville tippe at platen ligger på en DVD og ikke en CD, samt at du ikke nødvendigvis har lov til å kopiere platen eller de filene som måtte ligge på den.

Lenke til kommentar

Når jeg setter inn en tom dvd plate i min Nec 3500AG så viser den 7,33TB lagringskapasitet.... :dontgetit: Og i forrige uke viste Nero en sinnsvak verdi på en ferdigbrent dvd-plate (over 900TB!)

Tipper det er en hickup en eller annen plass i systemet.

Har du sjekket med andre plater om du får lignende feilinformasjon? Kan være at systemet trenger en frisk installasjon.

Jeg skal ta julerengjøring på maskinen min så snart denne uka er ferdig og alle eksamene er i boks!

Lenke til kommentar
Men det jeg lurer på er hvordan kan jeg da få info om at CD-RW plata mi inneholder 3,66 GB?

Jeg misforsto visst problemstillingen. Du har allerede fått det som for meg synes som en fornuftig løsning (julerengjøring eller hva vi skal kalle det :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...