TST Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Det var duket for pressekonferanse med Microsoft på jazzklubben Blå der de nye høstproduktene skulle presenteres. Gamer.no skulle selvsagt være til stede. Både de kommende spillene, musene og tastaturene ble presentert, og vi har virkelig mye spennende å se frem til. Vi kan fortelle dere om Asherons Call 2, og RalliSport Championship til PC. Halo må du vente lenge på. Les hele rapporten Lenke til kommentar
ilex Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 ingen bilder av de snacksy musene og tastaturene? tsk tsk Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Ingen tilgjengelige bilder i det denne artikkelen ble skrevet, men skal publisere bildene når vi får dem inn hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Ja det er meget ønskelig! Kanskje ms intellimouse explorer v 3.0 får en arvtaker? *venter i spenning* Men kan den bli bedre egentlig? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 15:38, RiZLa skrev:Ja det er meget ønskelig! Kanskje ms intellimouse explorer v 3.0 får en arvtaker? *venter i spenning*Men kan den bli bedre egentlig? De fleste Logitech-muser? :razz: Nuhvel.. venter i spenning på å teste neste generasjon. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: De fleste Logitech-muser? :razz: Microsoft har langt bedre teknologi enn Logitech. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Microsoft har langt bedre teknologi enn Logitech. Men Logitech har langt bedre mus en Microsoft. Lenke til kommentar
que Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Blir i det minste spennende med Bluetooth på mus og tastatur! =) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 18:54, Jellyfisk skrev: Quote: Microsoft har langt bedre teknologi enn Logitech. Men Logitech har langt bedre mus en Microsoft. Og jepp, det er meget ønskelig å få se noen bilder av gnagerne. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Her er ferske bilder og info om høstkolleksjonen til Microsoft http://www.digit-life.com/news.html?380#380 Selv tror jeg nok jeg kommer til å kjøpe "Wireless Optical Mouse Blue", hvis denne har bra nok ytelse iforhold til "ledningmus" Lenke til kommentar
Sleepers-Neo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Vil bare si at Microsoft er DRITT!!! Og at hvis Bill Gates kunne se til hælvette å DØØØ!!! Så skulle jeg pisse på grava hans!!! Mer korrupt drittsekk skal man leite lenge etter, tenk å lansere dårlige Windows versjoner fulle av bugs gang på gang, så man kan ta seg dyrt betalt for nye versjoner!!! DØ BILL DØ!!! Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 For å nyansere innlegget til Sleepers - Neo en smule: Hvis man, som jeg, mener at MS allerede har presset seg til for stor kontrol i softwareverdenen, og at jeg som forbruker/databruker derfor er i en maktkamp med MS, da kjøer jeg heller ikke hw'en deres, samme hvor god den er. Kan komme til bake til MS hw-kolleksjon den dagen de har blitt jekket ned til normalposisjon slik IBM har blitt. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvorfor er denne artikkelen på topp av førstesiden nå, 15. Oktober? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 11:18, skrev Stratos:Hvorfor er denne artikkelen på topp av førstesiden nå, 15. Oktober? Hvilken førsteside snakker du om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg