GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Noen som kunne tenke seg og analysere dette bildet? Jeg har tatt det selv og skal på fredag legge fram en 20-minutts analyse av dette bildet. Bildet heter barn i krig. Analysen jeg ser etter er symmetri, balanse, rytme, komposisjonsprinsipper ol. Barn i krig Endret 6. desember 2005 av GrandMa Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er det mulig å analysere et bilde i 20 minutt? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jada det skal visst funke det. Bare jeg vente jeg sliter litt med bildet her :S Edit: Bildet er 4,4 mb. Noen som vet om noen steder hvor jeg får så mye plass? Endret 6. desember 2005 av GrandMa Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Du burde kanskje si hvor gammel du er eller nivået som forventes av bildeanalysen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Er 16. Går Media og kommunikasjon Grunnkurs. Men noen som vet noe om hvor jeg kan uploade et bilde på 4,4 mb? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kan du ikke lagre det som litt komprimert jpg? Burde få det godt under 1MiB da, også kan bruke f.eks. imageshack.us (som har maks bildestørrelse på 1MiB hvis jeg husker rett) til å laste opp bildet. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan funker det å komprimere? Åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Enkleste vil være å bare bruke paint (hvis du bruker windows). Bare åpne bildet i paint og lagre det som .jpg. Litt dumt at paint komprimerer bilde litt vel mye etter min smak i allfall. Du har ikke photoshop eller noe lignenede? Der kan man velge hvor heftig komprimering man vil ha. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Analyze bitches! Barn i krig Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvem har fotografert det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Last det opp her http://www.putfile.com/ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvem har fotografert det? 5260633[/snapback] Han selv (står i første post). Men forventer du at noen skal skrive en 20-minutts analysering til deg eller? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Nei. Bare lurte på om noen som var gode til dette hadde en analysering og komme med. Analysen skal sikkert ta 10 minutter mens hvorfor jeg valgte dette bildet, budskapet, målgruppen og hva jeg vill gjort annerledes i dag skal ta 10 minutt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vell, du får håpe på det beste. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Vell, du får håpe på det beste. 5260692[/snapback] Ja ikke sant Skal ikke tvinge noen men det hadde vært utrolig greit Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har analysert og holdt på nå og karakteren ble 5+ MUAHAHAHA Jeg trenger ikke dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå