:---{D Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har en Zen Micro nå som er ødelagt og gammel. Har store planer om å kjøpe iPod, så da hadde det vært fint å få solgt den gamle. Har kjøpt den på Spaceworld, men den er dessverre utefor garantien. Men det stod på hjemmesiden deres at de reparerer stereo for 250,-. Gjelder det min Zen også? Og hvor mye tror dere jeg får solgt den for? Helt ny (når den er reparert), uten propper, med boks, uten garanti og som kan hentes sentralt i Oslo. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som i hvertfall kan si hva de ville betalt for en helt ny, Zen Micro i pakning, uten ørepropper og uten garanti? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg hadde vel tippa rundt 700-1000kr. Jeg venter på å få tilsendt en ny Zen Micro fra Creative selv, så tenker på å kanskje gjøre det samme. Den ligger vel på rundt 1800kr som ny gjør den ikke? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg hadde vel tippa rundt 700-1000kr. Jeg venter på å få tilsendt en ny Zen Micro fra Creative selv, så tenker på å kanskje gjøre det samme. Den ligger vel på rundt 1800kr som ny gjør den ikke? 5263404[/snapback] Noe sånt. Tror jeg skal legge den ut på finn.no for 1000.- kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå