FpsStu Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Problem: Har 3330, sikkerhetskoden var 12345, men så endret jeg den... Nå skal jeg selge den og ville trykke på gjenopprett fabrikk.... MEN JEG HUSKER IKKE SIKKERHETSKODEN!!! HVA SKAL JEG GJØRE, ENN Å BARE GLEMME DET? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Du har da vel selvfølgelig tatt vare på alle papirene som kom med? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 *kremt* Glem det :wink: *lære seg å lese hele texten* Lenke til kommentar
en mann Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Du kan prøve inderlig å huske den. Og hvorfor BYTTE 12345? Den er jo GENIAL! Lenke til kommentar
Domino Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 en mann, del opp ordet "sikkerhetskode" så kanskje du forstår ;P Eller var det et forsøk på sarkasme? :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hvis du kjøper deg en datakabel, kan du få frem sikkerhetskoden ved hjelp av noen programmer. Hvis ikke du gidder å kjøpe kabel/gjøre det selv, kan jeg hjelpe. Se http://flash.to/nokia. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Har datakabel... hvilket prog? Lenke til kommentar
TB* Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 16:13, King_mephisto skrev:Har datakabel... hvilket prog? Du kan jo bruke logomanager f.eks. Bare gå på phone explorer/telefoninfo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå