Cloud Strife Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg vurderer å kjøpe Sony Ericsson Z520i fra mShop.no på grunn av deres lave pris. Jeg har lest en del anmelelser av butikken og kommet fram til at kundeservicen deres er elendig hvis det er en feil på produktet man har bestilit. På Siba.no har de også telefonen til en lav pris. Hva er deres erfaringer med butikkene? (Det er viktig at leveringstiden er kort, siden jeg må ha telefonen innen den 20. desember.) Endret 6. desember 2005 av Cloud Strife Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg vurderer å kjøpe Sony Ericsson Z520i fra mShop.no på grunn av deres lave pris. Jeg har lest en del anmelelser av butikken og kommet fram til at kundeservicen deres er elendig hvis det er en feil på produktet man har bestilit.På Siba.no har de også telefonen til en lav pris. Hva er deres erfaringer med butikkene? (Det er viktig at leveringstiden er kort, siden jeg må ha telefonen innen den 20. desember.) 5260020[/snapback] Mshop er greie det, har handlet der noen ganger før, MEN de oppgir ofte at varer er på lager selv om de ikke er det, samt at frakprisen virker vilkårlig slengt på, prøvde å legge den forrige mobilen jeg kjøpte der i handlekurven 3 forskjellige ganger, og fikk forksjellig fraktpris hver gang.... De er dessuten blant de dyreste på frakt. Lenke til kommentar
circutfire Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Mitt tips: Kjøp den på SIBA. Har selv kjøpt telefon gjennom Mshop, og hvis det er feil etc, så er det utrolig styr. Og ikke minst elendig kundeservice. Har ingen erfaring med SIBA, men det kan umulig være noen dårligere forhandler enn Mshop. Lenke til kommentar
Cloud Strife Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Takk for rådene! Jeg kjøper mobilen gjennom Siba.no! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har ingen egne erfaringer med Siba, men en annen fordel med Siba er jo at du kan levere telefonen i en av butikkene deres viss det skulle oppstå noen feil eller problemer. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har ingen egne erfaringer med Siba, men en annen fordel med Siba er jo at du kan levere telefonen i en av butikkene deres viss det skulle oppstå noen feil eller problemer. 5271120[/snapback] mener at det er slik at uansett hvor du har kjøpt telefonen så kan du selv levere den inn på nærmeste service/forhandler.. er i hvertfall sånn med nokia. har selv kjøpt ifra mshop og hvis det blir noen feil med min nokia kommer jeg bare til å levere den inn på telebutikken eller noe som er autorisert ifra nokia (club nokia) er sikkert noe slikt med de andre merkene også. Lenke til kommentar
MacGyver24 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har ingen egne erfaringer med Siba, men en annen fordel med Siba er jo at du kan levere telefonen i en av butikkene deres viss det skulle oppstå noen feil eller problemer. 5271120[/snapback] mener at det er slik at uansett hvor du har kjøpt telefonen så kan du selv levere den inn på nærmeste service/forhandler.. er i hvertfall sånn med nokia. har selv kjøpt ifra mshop og hvis det blir noen feil med min nokia kommer jeg bare til å levere den inn på telebutikken eller noe som er autorisert ifra nokia (club nokia) er sikkert noe slikt med de andre merkene også. 5295540[/snapback] Du har ikke noe krav på å levere den inn hos noen forhandler så sant de ikke har noen avtale med nettbutikken du har kjøpt den i. Da sitter jo butikken med portoen på å sende tlf. din til verksted. Der jeg jobber er det ikke snakk om å ta inn tlf. til service som er kjøpt andre steder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Nei, man skal IKKE levere den inn hos nærmeste forhandler. Det kan de uten problemer nekte - derimot kan du levere den inn på nærmeste serviceverksted som er godkjent av produsent. Problemet er at dette kun fungerer når den er innenfor garantitid, skal man reklamere så må man som oftes innom forhandleren man kjøpte den ifra. I tillegg får man vesentlig bedre rettigheter ved reklamasjon enn garanti (3. gangs samme feil = heving feks), noe som sier at det erklart lurest å levere inn til forhandler man kjøpte fra hver eneste gang. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har brukt siba en gang og aldri mer.. Bestilte en trådløs xbox kontroller hos dem pga jeg syntes prisen var skikkelig bra, frakten for den kom på 250kr, noe det ikke ble informert om før jeg fikk den!! Og fikk den ikke før ca 3 uker etter bestilling. Når den kom så var den IKKE trådløs men med kabel, de hadde da skrevet feil på sidene sine, det endte selvsagt opp med at jeg sendte inn og fikk en ny en som faktisk var trådløs men med i esken så var det regning på resterende beløp av hva trådløs egentlig kostet! Det hele endte opp med at jeg måtte betale ca 800kr for en joytch trådløs kontroller til xbox, og det tok meg ca 7 uker å få den.. Og prisen på den "trådløse" sto der fremdeles en god stund etter alt dette.. DET er dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå