The Norwegian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vet ikke hvor jeg skal poste denne så jeg prøver her. Når jeg går i messenger > Kontakter > Lagre Kontaktlisten, hvor blir det av da? Har lett og lett... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Sikkert mine dokumenter. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Når jeg gjorde det så fikk jeg velge selv hvor det skulle lagres Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Når jeg gjorde det så fikk jeg velge selv hvor det skulle lagres 5260069[/snapback] Det fikk ikke jeg... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Da er det en feil hos deg for jeg får velge hvor jeg vil lagre den. HAr fått det i de forrige versjonene av messenger også. Hadde en kamerat som hadde samme problemet. Han løste det med å lagre de da han var på jobb (annen maskin). Edit: Har en kamerat, han er ikke død BTW, denne hører hjemme under programvare Endret 6. desember 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå