Gå til innhold

Z800i i prisguiden til 2635 kr

Panic

Anbefalte innlegg

Er bare en ting jeg lurer på om noen vet. I prisguiden til amobil står det at sony ericsson z800i koster 2635 kr på cshop. Kan dette stemme og hva betyr (butikkhost,telehushost,) Er dette telefoner som har vært til utstilling eller prøvetelefoner i butikker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare en ting jeg lurer på om noen vet. I prisguiden til amobil står det at sony ericsson z800i koster 2635 kr på cshop. Kan dette stemme og hva betyr (butikkhost,telehushost,) Er dette telefoner som har vært til utstilling eller prøvetelefoner i butikker?

5259981[/snapback]

"Host" Betyr Høst. Det står over "SONY ERICSSON SonyEricsson Mobil Z800i HØST KAMPANJE" Altså så betyr "Butikkhost" ButikkHøst. Jeg tror min teori er riktig her. Men de kan ikke skrive "ø".

Lenke til kommentar

Så det er er høstkampanje det skal være da. Det er altså en vanlig pris, isåfall en rimelig pris det ligger ikke noe lureri her da. Jeg blir lissom litt usikker når det ikke er bilde eller noe info på cshop.

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Så det er er høstkampanje det skal være da. Det er altså en vanlig pris, isåfall en rimelig pris det ligger ikke noe lureri her da. Jeg blir lissom litt usikker når det ikke er bilde eller noe info på cshop.

5260100[/snapback]

Er vel bare å ta en telefon å høre med de på C-shop det ;)

Lenke til kommentar

Ja det var ikke jeg som skulle ha den men søstra mi vil ha Sony Ericsson W550i og den er dyrere enn Z800i plutselig. Derfor syntes jeg det var rart og hun ville kanskje ha den viss den er bedre. Jeg vet forskjellen på telefonene men hvem av dem ville dere ha valgt da. Hun er bare 11 år og vet ikke om hun får bruk for 3g ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...