Panic Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er bare en ting jeg lurer på om noen vet. I prisguiden til amobil står det at sony ericsson z800i koster 2635 kr på cshop. Kan dette stemme og hva betyr (butikkhost,telehushost,) Er dette telefoner som har vært til utstilling eller prøvetelefoner i butikker? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er bare en ting jeg lurer på om noen vet. I prisguiden til amobil står det at sony ericsson z800i koster 2635 kr på cshop. Kan dette stemme og hva betyr (butikkhost,telehushost,) Er dette telefoner som har vært til utstilling eller prøvetelefoner i butikker? 5259981[/snapback] "Host" Betyr Høst. Det står over "SONY ERICSSON SonyEricsson Mobil Z800i HØST KAMPANJE" Altså så betyr "Butikkhost" ButikkHøst. Jeg tror min teori er riktig her. Men de kan ikke skrive "ø". Lenke til kommentar
Panic Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Så det er er høstkampanje det skal være da. Det er altså en vanlig pris, isåfall en rimelig pris det ligger ikke noe lureri her da. Jeg blir lissom litt usikker når det ikke er bilde eller noe info på cshop. Endret 6. desember 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Så det er er høstkampanje det skal være da. Det er altså en vanlig pris, isåfall en rimelig pris det ligger ikke noe lureri her da. Jeg blir lissom litt usikker når det ikke er bilde eller noe info på cshop. 5260100[/snapback] Er vel bare å ta en telefon å høre med de på C-shop det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er snakk om en høst-kampanje ja... Stusset litt over dette selv når jeg godkjente prisendringen, men sjekket pr. mail med dem og de sa det var kampanjepris... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Uansett, 2635,- for en Z800i er vel ikke akkurat det en kan kalle et kupp... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Z800i er en gammal telefon som ikke er verdt pengene sine. Styr unna, og vent på bedre foner - eller velg andre av dagens 3g-terminaler . Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Ja det var ikke jeg som skulle ha den men søstra mi vil ha Sony Ericsson W550i og den er dyrere enn Z800i plutselig. Derfor syntes jeg det var rart og hun ville kanskje ha den viss den er bedre. Jeg vet forskjellen på telefonene men hvem av dem ville dere ha valgt da. Hun er bare 11 år og vet ikke om hun får bruk for 3g ennå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Synes ærlig talt å bruke nesten 3000,- på en mobil til en 11-åring er litt drøyt . Men det er ikke min sak.. W550i er en klart bedre telefon enn Z800i. Så om det faktisk står mellom de to er valget klart. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 W550i er en klart bedre telefon enn Z800i. Så om det faktisk står mellom de to er valget klart. 5265562[/snapback] W550i virker også som en mer Barne/Ungdomsvennlig mobil Så jeg tror hun kommer til å like den godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå