Giftmedbarn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har en gammel nokia 6510 som begynner å bli moden for utskifting. Jeg har tittet endel rundt og funnet ut av SE W800 er en telefon som passer mine behov. Jeg har derimot en spesiell forkjærlighet for Nokia, og mitt er spørsmål er derfor om nokia har en modell som har liknende kvalifikasjoner som W800, og samtidig ligger i samme prisleie. All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har en gammel nokia 6510 som begynner å bli moden for utskifting. Jeg har tittet endel rundt og funnet ut av SE W800 er en telefon som passer mine behov. Jeg har derimot en spesiell forkjærlighet for Nokia, og mitt er spørsmål er derfor om nokia har en modell som har liknende kvalifikasjoner som W800, og samtidig ligger i samme prisleie. All hjelp mottas med stor takk! 5259973[/snapback] Nokia 6270, som kommer snart. Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Ja jeg har lest om den og 6280, men det er et par ting ved dem jeg ikke liker. Bl.a. at det følger med så lite minne, og minne må man jo ha! Det fordyrer endel. Også er det dette med kamera. Kameraene har ikke deksel. Og dette med batteritiden. Disse modellen kan jo ikke friste med mer enn 2-3 timer taletid. Endret 7. desember 2005 av sobelsby Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kameraene har i aller høyeste grad deksel, selv om dette ikke er noe som tas av og på når man fotograferer. Er det ikke en positiv ting at du heller kan kjøpe så stort minnekort du vil ha, enn at det følger med et mellomstort minnekort som bare fordyrer telefonen om du ønsker å kjøpe et større ett? Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Det kan du kanskje si, men det fordyrer jo telefonen at man må kjøpe minnekort ved siden av også da. Og gjennomsiktige deksler må bli ripete skittne... Og hva med batteritiden...denne er som sagt skikkelig dårlig! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Vel, den er visstnok ikke sånn i praksis. Har lest at 6270 skal være reneste batteribomba Dessuten kan du jo kjøpe et nytt batteri for 2-300 kr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå