Kvaster Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) http://i34.photobucket.com/albums/d110/kvaster/DSC02961.jpg Hvor skal jeg montere denne tanken? Passer ikke inni, noen som har noen forslag? Endret 6. desember 2005 av Kvaster Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ser jo ut som den passer i bunnen av kabinettet? hvis ikke, monter den på siden ved plexiglasset, og kjøp en tøff etch til den Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Rydd opp i kablene og plasser den stående bak hovedkortet . Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Rydd opp i kablene og plasser den stående bak hovedkortet . 5265720[/snapback] Støtter den! Håper du mener mellom hk og optiske drev? Endret 7. desember 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Det var der jeg også hadde tenkt å plassere tanken, men den er for høy. Dessuten er påfyllingen av tanken i den motsatte enden av nipplene, hadde vært greit å kunne fylle på uten masse om og men. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har sett den tanken utenpå maskinen, dvs montert på baksiden av kabinettet utenfor kortsporene. Tror det var en som hadde bilde av plasseringen i tråden "Hvordan se din vannkjøling ut". Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det var der jeg også hadde tenkt å plassere tanken, men den er for høy. Dessuten er påfyllingen av tanken i den motsatte enden av nipplene, hadde vært greit å kunne fylle på uten masse om og men. 5267786[/snapback] Ikke om du løfter den helt opp eller så høyt du trenger for slangene. Påfyllingen kan du da fikse med bruk av denne . http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...2SL&mcat=14s280 Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Slik ble det hele seende ut. Kommentarer? Og JA jeg skal farge IDE kabelen sort. Hadde Lyst på en dyp rødfarge på vannet, forslag? Endret 9. desember 2005 av Kvaster Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Slik ble det hele seende ut. Kommentarer? Og JA jeg skal farge IDE kabelen sort.Hadde Lyst på en dyp rødfarge på vannet, forslag? 5271816[/snapback] Vanskelig å få inn PCI-kort her.... Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Neida, det skal gå fint, ser verre ut på bildet. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå