Tommy Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hei. Har en pc med et abit ic7 kort som jeg har kjørt en p4 3 ghz på i 2 år nå... her om dagen røyk cpu, og jeg fikk vite at "P4 3,2 ghz prescott" skulle funke på mitt hovedkort. Det gjorde den da ikke, og jeg kontaktet firmaet om sa det skulle funke og de konkluderte med at jeg måtte legge inn den nyeste biosen. Er det noen innstillinger jeg kan forandre på eller lignede som gjør så jeg får lagt inn den nye biosen, med den nye cpu, eller må jeg rett å slett skaffe en annen cpu for å fikse det? Endret 6. desember 2005 av Tommy Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Du må nok desverre få lånt deg en gammel cpu. Desverre Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Var det jeg var redd fo ja,,,, Noen som har en? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvis du er i Bergen er vi til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå