Gå til innhold

problem med wow US

Anbefalte innlegg

får denne meldingen da jeg prøver og logge på: unable to validate game version. caused file by corruption or the interface of other programs vissit wow siden osv.

er det mulig at det er pga 1.8.4 skulle komme i dag og blizz har wow nede?

skjønner ikke dette helt. virka på morningen og i går

mener ikke denne hører hjemme på whiningtråden i forumet.

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde foretrukket US serverne jeg om jeg fikk velge pånytt -.-;; skal folk skjelle i general så kan de like så godt være på amerikans(eng) som jeg forstår og ikke tjekkisk/russisk som serveren er fylt av.

Nei jeg har ingenting imot tjekkere eller russere anet et at det blir for mye når det blir mer av de språkene i general/lfg/trade en engelsk. De henger sammen som fluer og et kadaver jo >.<;,

Lenke til kommentar
står ikke at den har kommet enda :S ivertfall ingen steder og downloade'

spiller US med og bytte EU ut med US på en ting inni mappa.. kan det være derfor den ikke vill launche?

5259728[/snapback]

Jo, men da ville det heller ikke fungert tidligere, noe det gjorde sant?

5260051[/snapback]

har aldri lasta ned når jeg har hatt US på men lasta ned med EU..

men denne patchen kommer jo utenom EU ;S

Lenke til kommentar
Kan man spille på US servere selv om man har EU version og betaler til Blizzard paris? Hvordan? :)

5260781[/snapback]

betaler US og EU.. men mista CD til US en gang *sigh*

edit: bytt realmlist.wtf til notisbok og skift fra eu til us der...

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar

prøvde nå og laste ned 1.8.4 via filefront når jeg laster det ned kommer det at jeg bruker EU verson så kan ikke bruke patchen..

har blizz skifta innholdet på patchene sånn at man ikke kan spille US mere for EU?

har en sterk tro på at det går enda pga det er bare realmlist man skifter og likavell om du spiller US med EU så vill det alltid være EU verson

Lenke til kommentar

jeg spiller på us helt fint.

Prøv å slett alle addons du har. har had store problemer som ligner dine etter patch, da måtte jeg slette, funket med addons dagen etter

edit: så den siste posten din nå, snodige greier det. er en fil du skal bytte navn på for å kunne veksle mellom US og EU server. Har aldri gjort selv, så ikke sikker på hvilken fil dette var. men du kan jo undersøke

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...