Gå til innhold

dødsforelska i ei som ikke liker meg.. :'(

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, syntes dette høres veldig rart ut. prøver søstra di å få deg til å bli kjæreste med søstra til kjæresten sin?. hmm. skulle ikke forundre meg om kjøresten til søstra di har sagt til søstra di at lillesøstra hans liker deg. og derfor hinter søstra di til det.

blir litt for rart om søstra di bare går rundt å maser på deg om at du skal bli sammens med en eller anna random person.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
hmm, syntes dette høres veldig rart ut. prøver søstra di å få deg til å bli kjæreste med søstra til kjæresten sin?. hmm. skulle ikke forundre meg om kjøresten til søstra di har sagt til søstra di at lillesøstra hans liker deg. og derfor hinter søstra di til det.

blir litt for rart om søstra di bare går rundt å maser på deg om at du skal bli sammens med en eller anna random person.

5263741[/snapback]

joa, du har egentlig et poeng der!

men jeg sa d jo første gangen at jeg synes st hu var dødfin ti søstra mi da..

utrolig kjipt er det værtfall.. tenker på hu hele tia :love:

Lenke til kommentar

Prøv når dere snakker på msn osv, å finn ut hva hun liker og prat om det. Ikke prat mye svada som hun ikke bryr seg om. Spør åssen det går på skolen, ting dere har til felles osv..

Husk: Det ordner seg alltid for snille gutter vettu :thumbup:

Lenke til kommentar
Veeeeel. Om hun ikke liker deg, så har du ikke et særlig godt utgangspunkt.

Men snakk med henne, vær hyggelig, se en film osv osv. Så kanskje det snur på seg? Kan jo alltids prøve.

5259614[/snapback]

Det går alltid til helvete. Tro meg.

5259635[/snapback]

Haha. Du er jo ikke hyggelig :!: :p

Lenke til kommentar
Veeeeel. Om hun ikke liker deg, så har du ikke et særlig godt utgangspunkt.

Men snakk med henne, vær hyggelig, se en film osv osv. Så kanskje det snur på seg? Kan jo alltids prøve.

5259614[/snapback]

Det går alltid til helvete. Tro meg.

5259635[/snapback]

Haha. Du er jo ikke hyggelig :!: :p

5264727[/snapback]

Se nicket hans, så forstår du hvorfor :tease:

Lenke til kommentar
Spør åssen det går på skolen, ting dere har til felles osv..

5264163[/snapback]

vel, sånt er det gamle folk og foreldre som spørr om. for all del finn på noe annet. finn ut hvilke musikktype hu liker og heng deg på der. da kan du alltids få startet en diskusjon. gi plenty av komplimanger, så får du sikkert noen tilbake.

jeg må tilstå at om hun ikke liker deg, ser det ganske svart ut. det er jo en mulighet for at du er en av de heldige får som faktisk klarer å få et kvinnfolk til å ombestemme seg, men muligheten er ikke kjempe stor ;)

uansett; lykke tell

Lenke til kommentar
Du er iallefall heldig som har søstre... De kan sikkert hjelpe deg :thumbup:

5259841[/snapback]

Heldig, er du sjuk mann! Jeg har to, vil du ha en?

5260024[/snapback]

Kan jeg lære noe om hvordan jenter tenker ved å prate med en av mine brødre, som btw har nok med sitt eget følelsesliv? For jenter er det mye mer vanlig å prate om sånne ting.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt poenget i å like noen som ikke liker deg.

5259785[/snapback]

enig der. jeg klarer ikke å bli forelsket i noen utenom at de har vist et lite hint av interesse først.

5259970[/snapback]

Begynner å utvikle samme tendensen selv. :no: (Noe som fører til heller lite forelskelse. Litt kjedelig og ikke like noen også.)

Lenke til kommentar
Begynner å utvikle samme tendensen selv. :no:  (Noe som fører til heller lite forelskelse. Litt kjedelig og ikke like noen også.)

5265990[/snapback]

jeg syntes det er fint jeg. slipper å få "beklager, men jeg har ikke sånne følelser for deg" slengt i trynet :)

5266370[/snapback]

Hmmm.... nei nei.. men då har du gått for fort frem da...

:tease:

Lenke til kommentar

Ta det fra en som vet, grise snakk fører ikke frem. Alkohol og dårlig humor fører rett hjem, da blir det bling bling vettu. Ellers, i 15års alderen så er etter det jeg har forstått "jeg sier det motsatte av det jeg mener" veldig "inn". Litt små tafsing på rumpa, gå på fest, lat som du har drukket UTROLIGE menger så er det bare å "mata" på.

Hehe, neida. Sannsynligheten er at du blir dritt lei dama etter at du har vært sammen med henne i 2 dager. Er ikke så kjempe morsomt og sitte sammen med ei dame i flere timer som du ikke har noe til felles med. Forresten, hvor gamle er søstrene dine :p

Lenke til kommentar

5259841[/snapback]

5260024[/snapback]

Kan jeg lære noe om hvordan jenter tenker ved å prate med en av mine brødre, som btw har nok med sitt eget følelsesliv? For jenter er det mye mer vanlig å prate om sånne ting.

5265074[/snapback]

Så du vil altså ha en? Hvor skal jeg addressere pakken?

Nei følelser kan man prate med venniner om. Søstre er til for å se råtne tv-serier når det er fotballkamp på tv, og bruke opp stort sett alt varmvannet som er.

Lenke til kommentar

5259841[/snapback]

5260024[/snapback]

5265074[/snapback]

Så du vil altså ha en? Hvor skal jeg addressere pakken?

Nei følelser kan man prate med venniner om. Søstre er til for å se råtne tv-serier når det er fotballkamp på tv, og bruke opp stort sett alt varmvannet som er.

5266957[/snapback]

Second that!

Lenke til kommentar
Ta det fra en som vet, grise snakk fører ikke frem. Alkohol og dårlig humor fører rett hjem, da blir det bling bling vettu. Ellers, i 15års alderen så er etter det jeg har forstått "jeg sier det motsatte av det jeg mener" veldig "inn". Litt små tafsing på rumpa, gå på fest, lat som du har drukket UTROLIGE menger så er det bare å "mata" på.

Hehe, neida. Sannsynligheten er at du blir dritt lei dama etter at du har vært sammen med henne i 2 dager. Er ikke så kjempe morsomt og sitte sammen med ei dame i flere timer som du ikke har noe til felles med. Forresten, hvor gamle er søstrene dine :p

5266449[/snapback]

får det første så driker jeg ikke, å er ikke på no fester..

og hu bor et stykke unna meg så om det er liten sjangs får at jeg møter hu på en fest!

tror ikke hu er så festgal heller så..

søstrene mine er 22 og 26 tipper jeg :p (har egentlig ikke peiling, men sånn ca. )

btw, msn snakkinga begynner å gå dårlig også nå.. :'(

det er bare så kjiiiipt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...