Gå til innhold

dødsforelska i ei som ikke liker meg.. :'(

ssswopp

Anbefalte innlegg

nå får tiden så går jeg bare rundt og er deppa, får at jeg er dødforelska i lillesøstra til kjæresten til storesøstra mi, og hu liker ikke meg (som jeg vet værtfall)

noen som har no tips til hvordan jeg kan få hu til å legge "merke" til meg??

hele slekta mi vil jo at jeg skal bli sammen me hu virker det som da, vet ikke hva de sier til hu men..

nå er det bare sånn at vi snakker på msn og thats it!

hu går på en anna skole en meg og så vi har liksom ikke så my kontakt da..

tips??

(om gud fins så vil jeg å hu bli sammen en gang) :p lov til å prøve ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Press fra hele familien kan ikke være bra og for gudsskyld ikke la henne merke det. Da styrer hun garantert i motsatt rettning.

Du kan ikke gjøre stort enn å bare håpe og være der.

Du sier jo at dere prater på MSN. Det er jo bedre enn ikke noe. Tar hun kontakt med deg og vil prate så vet du jo at hun ihvertfall liker deg til å prate med. Virker det som om hun ikke vil prate på MSN engang og bare svarer for å være høflig men ikke tar aktiv del i samtalen. Så tror jeg det beste er å "move on". Sorry...men kjærlighet kan ikke tvinge eller presses frem samme hvor mye du vil.

AKIRA

Lenke til kommentar
Veeeeel. Om hun ikke liker deg, så har du ikke et særlig godt utgangspunkt.

Men snakk med henne, vær hyggelig, se en film osv osv. Så kanskje det snur på seg? Kan jo alltids prøve.

Det værste som kan skje er at du får et nei :p

5259614[/snapback]

vel, jeg vet jo ikke om hu liker meg da, men trur egentlig ikke d :p

har på en måte litt vanskeligheter får å snakke med hu pga. har ingenting og snakke om(men skal vel sikkert komme på no)..

jeg er jo ikke gamle karen(15) så det kan bli litt vanskeli å få hu med seg i stua får å se en film..

men skal spørre søstra mi om jeg, 1.store-søstra mi og kjæresten hennes,2. store-søstra mi, the sexy, og broren til "the sexy" kan dra på kino (igjen) siden vi var på kino får ikke så lenge siden, og da får jeg jo værtfall møtt hu så det kaaan jo kanskje skje noe da..

Lenke til kommentar
Press fra hele familien kan ikke være bra og for gudsskyld ikke la henne merke det. Da styrer hun garantert i motsatt rettning.

Du kan ikke gjøre stort enn å bare håpe og være der.

Du sier jo at dere prater på MSN. Det er jo bedre enn ikke noe. Tar hun kontakt med deg og vil prate så vet du jo at hun ihvertfall liker deg til å prate med. Virker det som om hun ikke vil prate på MSN engang og bare svarer for å være høflig men ikke tar aktiv del i samtalen. Så tror jeg det beste er å "move on". Sorry...men kjærlighet kan ikke tvinge eller presses frem samme hvor mye du vil.

AKIRA

5259632[/snapback]

ja, jeg har værtfall en del press fra søstrene mine, så det får meg til å bli litt sånn flau når jeg skal prøve meg, får litt sånn prestasjonsangst :p

vet ikke hvordan det er til hu, om de maser like mye på hu som på meg, men det håper jeg ikke værtfall..

(kjærlighet er noe av det værste og beste jeg vet!)

Lenke til kommentar
men skal spørre søstra mi om jeg, 1.store-søstra mi og kjæresten hennes,2. store-søstra mi, the sexy, og broren til "the sexy" kan dra på kino (igjen) siden vi var på kino får ikke så lenge siden, og da får jeg jo værtfall møtt hu så det kaaan jo kanskje skje noe da..

5259654[/snapback]

Litt kronglete skrevet, men høres ut som en god plan, du får sørge for at du og hun må dele popcorn og sugerør da :p

Lenke til kommentar
Veeeeel. Om hun ikke liker deg, så har du ikke et særlig godt utgangspunkt.

Men snakk med henne, vær hyggelig, se en film osv osv. Så kanskje det snur på seg? Kan jo alltids prøve.

5259614[/snapback]

Det går alltid til helvete. Tro meg.

5259635[/snapback]

Second! :tease:

5259988[/snapback]

Quote of truth :wee:

Du får vel bare "prøve" deg på hu. Be a ut på kino etc.

Lenke til kommentar
Du er iallefall heldig som har søstre... De kan sikkert hjelpe deg :thumbup:

5259841[/snapback]

Heldig, er du sjuk mann! Jeg har to, vil du ha en?

Uansett, hvordan vet du at hun ikke liker deg? Å som alltid må vi ha et bilde for og bedømme om det er verdt det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...