Nemesis86 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Da har det skjedd, jeg har blitt singel Trenger noe god tenkemusikk, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tung, seig, hard metal. Rammstein - Rosenrot Rammstein - Wo Bist Du Rammstein - Ohne Dich Rammstein - Amour Rammstein - Dont Die Before I Do System Of A Down - Lost In Hollywood System Of A Down - Sad Statue System Of A Down - Loanly Day Metallica - Die Die My Darling Metallica - Fade To Black Metallica - One Det skal vel holde. For meg er ihvertfall det musikk jeg setter på når jeg skal tenke over noe viktig, eller bare er generelt sett bitter/sur/skuffet. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dance with a stranger - Everyone needs a friend some time Elg er din venn Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) The Gathering - Saturnine. (Redigert: spor 9 fra plata "If_Then_Else" fra år 2000) Minner om et brudd for meg for noen år siden, kanskje det er derfor jeg liker den.. Eller bare fordi jeg elsker alt med den gruppa. Endret 6. desember 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 A Perfect Circle : Thirteenth Step (album) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 System Of A Down - Lost In HollywoodSystem Of A Down - Sad Statue System Of A Down - Loanly Day 5259560[/snapback] Det er Lonely Day. Forøvrig så handler ingen av sangen som kjærlighet i direkte forstand, selv om Lonely Day handler om ensomhet(bare nevner det ). Hvis du først skal ha en kjærlighetssang av SoaD så anbefaler jeg Roulette(som er en rolig balade i motsetning til resten av materialet til SoaD), eller Streamline. Når jeg hadde kjærlighetssorg så hørte jeg _veldig mye på Slipknot - Vermillion, den er kanskje ikke en ballade men er i mine øyne vakker som bare det. Men det finnes en rolig versjon av den og, Vermillion pt2. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Rammstein - Dont Die Before I Do 5259560[/snapback] den her er jeg 101% enig i. vet ikke om noen sanger som passer bedre Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hele Johnny Cash albumet Solitary Man funker sikkert også Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 goo goo dolls - iris radiohead - creep coldplay - the scientist radiohead - true love waits opeth - damnation (album) korn - alone i break damien rice - the blowers daughter jeff buckley - lover, you should've come over opeth - to bid you farewell the smiths - last night i dreamt (that somebody loved me) pink floyd - wish you were here johnny cash - hurt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hulk Hogan and The Wrestling Boot Band When I first listened to this album I was speechless. The only words I was able to mutter at the end were "thank you". Man this Cd is AWESOME!. "Beach Patrol" got me so pumped up I went out and beat up my neighbor. The lyrics to "I want to be a Hulkamaniac are now written in my heart and I will live by them forever. "Hulkster in Heaven" is the highlight of this album. Man what a tearjerker. When it I first heard I wept all the way through it. But "Hulk Rules" helped bring that little kid out of the grave. Hulk Hogan is like a God now in my life. He is my mentor, teacher, and dominator in my life. I live and breathe this album. If you don't buy it the Hulkster will be "bad to the bone" to you. You need to buy this album. It will change your life. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 KISS - Burn bitch, burn Hvorfor sitte hjemme og kjøre seg ned i depresjonshengemyra? Bli sinna! Get over it! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Bare søk på "EMO", så finner du hva du tenker på. Ellers er 'Naglfar - I am Vengeance' flott Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hulk Hogan and The Wrestling Boot Band 5264416[/snapback] hjelpe meg.. hvor er det du skraper fram det her Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hulk Hogan and The Wrestling Boot Band Alt det du greier å grave frem Lars Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg fant den ved en tilfeldighet når jeg søkte etter noe wwe-greier. Det tok ikke mange sekundene før den var bestilt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg fant den ved en tilfeldighet når jeg søkte etter noe wwe-greier. Det tok ikke mange sekundene før den var bestilt. 5267958[/snapback] må bare spørre. hvordan er det å høre hulk synge? klarer ikke se for meg han som verdens beste vokalist akkurat... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Han er flinkere til å rappe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Han er flinkere til å rappe. 5268769[/snapback] sier sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå