Gå til innhold

Vannblokk til DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tenkt å oppgradere pc'en min litt og tenker på dette hovedkortet:

DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert

MEN, jeg vil også ha meg ei ny vannblokk. Er det noen her som kan anbefale ei vannblokk som passer til det hovedkortet?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har lest en eller annen plass at det var litt problemer med dfi lanparty kortene og store kjøle blokker (vann og luft) pga ram socetsenes plassering i forhold til cpu socketen...

5260529[/snapback]

layouten på expert utgaven er ganske annerledes siden ram og cpu har blitt dreid 90 grader. kansje for å forbedre kompabillitet med forskjellige kjølere.

jeg tror fremdeles at det er et problem med lange skjermkort i forhold til vannkjøling av chipset siden de fleste high end skjermkort er ganske lange.

Det er en vannblokk kalt dfi freezer men jeg tror ikke den passer til expert kortet i tillegg til at jeg ikke vet om noen norske webshops som selger den.

Noen som vet om blokker som funker på expert kortet?

Endret av speaker
Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen!

Jeg har et epox 8rda3+ hk nå og jeg måtte skjære bort noe på den originale plexi-toppen på waterchillblokka for å få den til å passe. Derfor jeg spør her nå, litt dumt å finne ut i ettertid at blokka er for stor osv... dersom det er noen her som har erfaringer med dette hk og vannblokker så setter jeg stor pris på tilbakemelding på akkurat dette.

Endret av Raz
Lenke til kommentar

jeg tror fremdeles at det er et problem med lange skjermkort i forhold til vannkjøling av chipset siden de fleste high end skjermkort er ganske lange.

5260707[/snapback]

det problemet skal være fjernet på expert kortet siden de har flytter de 2 pci-e slottene lengere fra hverandre..

NeVa :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...