Fribbern Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vet ikke om denne er på riktig sted, men jeg prøver. Jeg har fått tilsendt en del linker til bilder (ca 700). Lurer på om det er en rask og enkel måte å lagre alle sammen på pc`en, eller må jeg trykke meg inn på vært enkelt bilde og lagre det? Håper noen har noe tips til meg, for ellers kan det bli noen lange timer. Mvh Anders Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mulig du kan bruke denne, er ikke det beste som finnes. http://axe.siteburg.com/ Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Teleport Pro er et program som er fint egnet til dette formålet. Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har prøvd noen, og dette er den absolutt beste! Express Web Pictures Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har prøvd noen, og dette er den absolutt beste! Express Web Pictures Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Winhttrack, www.httrack.com, kan brukes til dette. Gratis program. Er i utgangspunktet beregnet på å laste ned nettsteder men linker til bilder går også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå