Gå til innhold

Prob. med install av Windows XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva står på cden?

Virker som det er feil en plass

5259760[/snapback]

Hmm, nå vet jeg ikke riktig hvor den plata har tatt veien. Er min bror som kjøpte den og jeg skal finne ut av problemet med og bruke hw.no ^^ Han er ikke til å få tak i akuratt nå så det for komme senere.

Lenke til kommentar
"Microsoft Windows XP Professional - full pakke" denne til 1395,-?

Det står faktisk full pakke på nettsidene. Ville sendt en mail til PS data og spurt om det faktisk er en full pakke.

5259778[/snapback]

Hmm, det var den dyreste plata på psdata så jeg gikk ut i fra det var den jeg var ute etter, og ble mer eller mindre overbevist når det står full pakke.

Så var 1300 mye eller lite?

Lenke til kommentar

Kom til og tenke på en ting.

Hvordan fyngerer en Oppgraderings pakke da?

Det var jo allerede en xp home installert, så når pcen formateres så slettes de "sporene" som sier ifra at det er en home på den. Og da må jeg ha gammlere plate i tillegg.... Har lisens på Home og Pro nå... Forstår meg ikke på dette.

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar

En oppgraderings pakke bygger videre på et tidligere (eldre) oprativsystem som du må ha på maskinen din. Uten at jeg kan forklare helt hvordan. Og når du da forklarer at du har formatert disken, finner ikke setupen de nødvendige filene den skal oppgradere.

Jeg mener du skal kunne oppgradere fra Home til Pro med den versjonen du har, men for å være sikkert finner du nok info om dette i pakken den ble levert med. Tok du kontakt med PsData og forklarte det hele?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...