Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei Skal instalere win.xp men etter en stund får jeg beskjed om og stappe i en gammlere verisjon av windows for og kunne fortsette. Skal dette skje? Så, når man kjøper windows xp skal man kjøpe windows 2k også? Dette er jo helt på tryne.... Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Problemer kommer nok av at du har kjøpt en oppgraderings pakke. Den fungerer kun som oppgradering av gamle windows versjoner, og ikke som ny innstallasjon. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 virker slik ja.... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Du må derfor ha en windows instalasjon på maskinen fra før som ikke er formatert, eller en cd med windows 98, 2000 Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hmm. da har jeg tråkka i salaten. Men blir teit å skrive; Produktbeskrivelse: Microsoft Windows XP Professional - full pakke Når det er en oppgraderingspakke Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvis det står det har du enten fått feil produkt eller feil informasjon. Hvor kjøpte du programmet? Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Er en ting jeg har oversett og det er OEM. Går ut ifra det betyr noe med oppgradering, stemmer det? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 OEM http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer Har ingen ting å si. Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Den ble kjøpt på PSdata.no "Microsoft Windows XP Pro Norwegian OEM" Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva står på cden? Virker som det er feil en plass Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 "Microsoft Windows XP Professional - full pakke" denne til 1395,-? Det står faktisk full pakke på nettsidene. Ville sendt en mail til PS data og spurt om det faktisk er en full pakke. Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hva står på cden?Virker som det er feil en plass 5259760[/snapback] Hmm, nå vet jeg ikke riktig hvor den plata har tatt veien. Er min bror som kjøpte den og jeg skal finne ut av problemet med og bruke hw.no ^^ Han er ikke til å få tak i akuratt nå så det for komme senere. Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 "Microsoft Windows XP Professional - full pakke" denne til 1395,-?Det står faktisk full pakke på nettsidene. Ville sendt en mail til PS data og spurt om det faktisk er en full pakke. 5259778[/snapback] Hmm, det var den dyreste plata på psdata så jeg gikk ut i fra det var den jeg var ute etter, og ble mer eller mindre overbevist når det står full pakke. Så var 1300 mye eller lite? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er nok riktig versjon du har kjøpt. Men mulig du har fått levert feil Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Kom til og tenke på en ting. Hvordan fyngerer en Oppgraderings pakke da? Det var jo allerede en xp home installert, så når pcen formateres så slettes de "sporene" som sier ifra at det er en home på den. Og da må jeg ha gammlere plate i tillegg.... Har lisens på Home og Pro nå... Forstår meg ikke på dette. Endret 6. desember 2005 av Sjeva Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 En oppgraderings pakke bygger videre på et tidligere (eldre) oprativsystem som du må ha på maskinen din. Uten at jeg kan forklare helt hvordan. Og når du da forklarer at du har formatert disken, finner ikke setupen de nødvendige filene den skal oppgradere. Jeg mener du skal kunne oppgradere fra Home til Pro med den versjonen du har, men for å være sikkert finner du nok info om dette i pakken den ble levert med. Tok du kontakt med PsData og forklarte det hele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå