jevel Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hvilket er best, og hvorfor er det det? Jeg misliker Kazaa og Morpheus, da begge programmene installerer en eller annen ekstraprogramvare som jeg ikke vil ha på systemet mitt. Si gjerne litt om funksjoner som evt. er snedige. -KJ Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Direct Connect eller DC++.... Trenger vel ikke si mer? Lenke til kommentar
Snask Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 du har jo også winmx som baserer seg på det gamle napster nettet/protokollen selv om kaaza installerer noe drit så finnes det jo alltids kazaa light. denne er uten bannere og popups og slik, men den baserer seg på en noe eldre versjon så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Bruker kun 2 forskjellige p2p programmer, og de er; -Direct Connect -KaZaA Lite Alt annet er uinteressant for meg. (og jeg har brukt/prøvd KaZaA, WinMX, Morpheus, AG Satellite...SOM JEG SAVNER, LimeWire og eDonkey) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå