WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nemlig.....Men venter fortsatt i spenning i vente om et FF 7 REMAKE på Ps3 hvor de kun har oppgradert grafikken til hva dem klarer(alá Advent Children, eller Tech Demoen for de som har sett den).....Det hadde vært prikken over i'en:) Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Japans største spillblad( Edge på japansk) Anmeldte akkurat spillet. Det fikk scoren 10 av 10 mulige! Noe kun 5 spill eller noe har fått før! Dem sier at det er helt klart beste ff siden ff 8! Forventningene mine er store!! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Japans største spillblad( Edge på japansk) Anmeldte akkurat spillet.Det fikk scoren 10 av 10 mulige! Noe kun 5 spill eller noe har fått før! Dem sier at det er helt klart beste ff siden ff 8! Forventningene mine er store!! 5728819[/snapback] Personlig synes jeg FF VIII sugde som bare det da men Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, jeg er helt enig! Elsket 9 og likte egentlig 10 Derfor forventningene mine er store! Lager dem et bedre spill en 9 er dette stort ! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei merket ikke denne tråden før nå igjen , har de skiftet på kampsystemet ? Hvordan kommer det til å bli da ? Kan noen si meg hvor jeg får demoen ? følger det med Dragon Quest ? 5727964[/snapback] Kampsystemet har gått fra det kjente ATB (active time battle) til det ikke så kjente ADB (Active Dimension Battle, om jeg husker rett. Dette ligner vel på det som finnes i Star Ocean om noen har spilt det) Den største forandringen du vil se er at alle fiender faktisk befinner i samme verden som deg. Altså du ser de når du løper rundt. Det vil da ikke være en "splash"-screen når du går i kamp modus alá alle andre FF spill, en begynner bare å sloss Videre la jeg merke til full bevegelighet under kampen, og at isteden for å angi en kommando for hvergang, så vil den gjøre samme kommandoen til du enten velger å skifte den, eller fienden er død. Også teller timebaren ned, isteden for å fylle seg opp, om du skjønner. For litt bedre forklaring med bilder: http://www.tothegame.com/game.asp?id=425 Jeg var personlig en sterk fan av ATB-systemet og var meget kritisk til dette, men etter å ha sett det i action så vil jeg si at det gir litt mer action og ingame-følelse i kampene.. Dog mistet du litt oversikten følte jeg da Demoen fulgte vel med Dragon Quest VIII Endret 9. mars 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Dr. Bungle Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Japans største spillblad( Edge på japansk) Anmeldte akkurat spillet.Det fikk scoren 10 av 10 mulige! Noe kun 5 spill eller noe har fått før! Dem sier at det er helt klart beste ff siden ff 8! Forventningene mine er store!! 5728819[/snapback] Ja, fy flate altså. Det sier jo mye om hvor bra spillet egentlig er. Forresten, når kommer dette såkalte mesterstykket rundt traktene her i Europa egentlig? Vil det ta minst et år eller noget? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 kommersialisering heter det... eller drite i fansen.. Hæ? Kommersialisering å utvikle seg? Eg vil no seie at det er meir kommersialisering å beholde det same kampsystemet heile tida og berre tyne pengar på "The winning team" Nei, eg er glad for at Square gjer noko nytt heile tida. Men eg er veeeldig skeptisk til ADB.. Var so koseleg med det gamle systemet. Men eg får berre setje mi lit til at Square kjem og reddar dagen atter ein gong. Blei veldig glad når eg såg at det fekk so bra kritikkar. Men men.. Vi får berre sjå korleis det går. Gler meg som ein unge til å spele spelet iallefall.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Japans største spillblad( Edge på japansk) Anmeldte akkurat spillet.Det fikk scoren 10 av 10 mulige! Noe kun 5 spill eller noe har fått før! Dem sier at det er helt klart beste ff siden ff 8! Forventningene mine er store!! 5728819[/snapback] Ja, fy flate altså. Det sier jo mye om hvor bra spillet egentlig er. 5731136[/snapback] Vel når både dette bladet, og Famitsu gir det så bra score, så gir det jo en pekepin? Eller hva? Endret 12. mars 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jaja, da er den japanske utgaven i hus i hvert fall Så får vi se åssen det er da. (Kom akkurat inn døra, så har ikke fått tid til å prøve det enda ) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jaja, da er den japanske utgaven i hus i hvert fall Så får vi se åssen det er da. (Kom akkurat inn døra, så har ikke fått tid til å prøve det enda ) 5798802[/snapback] Heldige %#¤&&( Håper du er stødig i japansk Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg syns at det at de har endret kampsystem er bra. for at spillet da blir litt som kingdom hearts og en blanding av ff og kingdom hearts kommer til å gruse X og X-2 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Endelig fått tid til å spille litt (mye stress nå med forskjellige innleveringer og sånt ), og må si jeg liker det jeg har sett til nå. Grafikken er blitt kraftig forbedret i forhold til FFX, spesielt ansiktene. Men noe jeg synes er irriterende er at det er mye pop-up grafikk, merkes spesielt i byene hvor personer plutselig popper opp rett foran deg... Synes også at kampsystemet er ganske bra, vil egentlig si at det er som ATB bare at man kan bevege seg rundt mens man venter på å gjøre angrep. For de som har spilt Vagrant Story (også lagd av Matsuno), så ligner kampsystemet en del på det som er i det spillet. Det som var litt rart var at jeg fikk en sinnsykt stor Star Wars-feel første gang jeg så åpningsfilmen. (Dere kommer til å skjønne hva jeg mener når dere ser den ) I stedet for Sphere Grid som var i FFX så er det nå noe som heter licenses og et license board. Man får license point (LP) av å drepe fiender så må man bruke de for å åpne opp licenses på license boardet for å kunne få magi, skill osv. Det som er litt tungvindt er at man må kjøpe magi, skills og sånt etter man har fått licensen, man lærer bare å bruke skillen men får den ikke. Som sagt, litt tungvindt, men jeg liker foreløpig det her bedre en sphere griden i FFX. (Ble lei av å samle alle de kulene for å få skills etter hvert ) Håper det forklarer litt mer om spillet for de som er interesserte og er det noe dere lurer på er det bare å spørre (så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan ) Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det at du får en Star Wars "feeling" er pga. han en av de som har vært med på å lage spillet er stooor Star Wars fan:) Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kunne nesten tenke meg det ja, kan ikke huske å ha sett en start film noen gang, som har sett så mye ut som Star Wars, uten egentlig å ha vært det Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette synes jeg hørtes meget lovende ut Jeg synes det hørtes ut som litt mer RPG-feel over at du bare unlocker muligheten for å feks kaste level2-spells, men at du faktisk må kjøpe disse Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå