Dunedain Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Uansett kampsystem så kommer Final Fantasy XII til å bli bra Kommer nok til å savne det gode gamle så klart.. Men tror ikke Square-Enix kommer til å gi ut noe fansen ikke kommer til å bli fornøyd med. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vill dette spillet kome til og koste noe i måneden? Håper ikkje det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vill dette spillet kome til og koste noe i måneden? Håper ikkje det 5395187[/snapback] Nope, FF-XII er ikke et online-spill Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bah. Kunne de ikke skifte navn til noe som "Final adventure" elns. . Blir ikke Final Fantasy uten ATB.... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 er det ikkje dette som komer til Xbox 360 da? Vet dere i så fall om Det Final Fantasy spillet som kommer til Xbox 360 komer til og koste i måneden? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 er det ikkje dette som komer til Xbox 360 da? Vet dere i så fall om Det Final Fantasy spillet som kommer til Xbox 360 komer til og koste i måneden? 5395365[/snapback] Nå snakker du om Final Fantasy XI. Det eksisterer allerede på PC og på PS2 men kommer snart ut i en Xbox 360 versjon. Kommer nok til og koste rundt 100 kroner i månden tenker jeg.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fanes rapa spill E ikkje kjekt me Final Fantasy alikavell.. lei av det.. sama for meg om det koste.. ska ikkje ha det eg..! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fanes rapa spill E ikkje kjekt me Final Fantasy alikavell.. lei av det.. sama for meg om det koste.. ska ikkje ha det eg..! 5395449[/snapback] Bli lei av FF?! "De ække mulig det" - Lille pelskledde fyren fra Flåklypa Quote.. Sitter her og gjøre RPG maraton jeg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fanes rapa spill E ikkje kjekt me Final Fantasy alikavell.. lei av det.. sama for meg om det koste.. ska ikkje ha det eg..! 5395449[/snapback] Åssen er det mulig å bli lei av Final Fantasy?(!!!) Det er ikke mulig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Når det skall koste i månen så er eg lei av det Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Når det skall koste i månen så er eg lei av det 5395569[/snapback] Guild Wars FTW!! Du kan jo gjøre som meg, har bare tenkt å kjøpe Official Xbox Magazine #4 og spille på beta-testen som følger med der frem til det slutter. Det er gratis å spille beta-testen og du får hele spillet pluss begge expansion packene med. Så etter det skal jeg vurdere om jeg er gått lei av det eller om det er et spill jeg vil spille videre på. Men dette var vel igrunn en tråd om FF12 så jeg får beklage at dette innlegget var litt OT Endret 6. januar 2006 av Crockett Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fanes rapa spill E ikkje kjekt me Final Fantasy alikavell.. lei av det.. sama for meg om det koste.. ska ikkje ha det eg..! 5395449[/snapback] Interessant (Hvem bryr seg?) Det koster ikke noe å spille Final Fantasy XII Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 FF XII har akkurat blitt anmeldt av Famitsu. Fikk 40/40 De eneste andre spillene som har fått denne karakteren av Famitsu er: Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soul Calibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker og Nintendogs. En ganske så eksklusiv klubb spillet er kommet i m.a.o. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 da må det jo bli bra gleder meg sykt allerede... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 FF XII har akkurat blitt anmeldt av Famitsu. Fikk 40/40 De eneste andre spillene som har fått denne karakteren av Famitsu er: Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soul Calibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker og Nintendogs. En ganske så eksklusiv klubb spillet er kommet i m.a.o. 5724020[/snapback] Sleng på en url, så blir vi glad Lenke til kommentar
Geita Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 FF XII har akkurat blitt anmeldt av Famitsu. Fikk 40/40 De eneste andre spillene som har fått denne karakteren av Famitsu er: Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soul Calibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker og Nintendogs. En ganske så eksklusiv klubb spillet er kommet i m.a.o. 5724020[/snapback] Sleng på en url, så blir vi glad 5725496[/snapback] VG.no spillblogg med kilder Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Oh Japansk side Skulle jeg jo ha gjetta Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei merket ikke denne tråden før nå igjen , har de skiftet på kampsystemet ? Hvordan kommer det til å bli da ? Kan noen si meg hvor jeg får demoen ? følger det med Dragon Quest ? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hadde de bare beholdt kampsystemet og utviklingssystemet fra FF7 så hadde alt vært perfekt Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hadde de bare beholdt kampsystemet og utviklingssystemet fra FF7 så hadde alt vært perfekt 5728009[/snapback] kommersialisering heter det... eller drite i fansen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå