Gå til innhold

Final Fantasy XII demo ute

Walts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikkje dette som komer til Xbox 360 da?

Vet dere i så fall om Det Final Fantasy spillet som kommer til Xbox 360 komer til og koste i måneden?

5395365[/snapback]

Nå snakker du om Final Fantasy XI. Det eksisterer allerede på PC og på PS2 men kommer snart ut i en Xbox 360 versjon. Kommer nok til og koste rundt 100 kroner i månden tenker jeg..

Lenke til kommentar
fanes rapa spill

E ikkje kjekt me Final Fantasy alikavell.. lei av det..

sama for meg om det koste.. ska ikkje ha det eg..!

5395449[/snapback]

Bli lei av FF?! "De ække mulig det" - Lille pelskledde fyren fra Flåklypa Quote..

Sitter her og gjøre RPG maraton jeg :D

Lenke til kommentar
Når det skall koste i månen så er eg lei av det :p

5395569[/snapback]

Guild Wars FTW!!

Du kan jo gjøre som meg, har bare tenkt å kjøpe Official Xbox Magazine #4 og spille på beta-testen som følger med der frem til det slutter. Det er gratis å spille beta-testen og du får hele spillet pluss begge expansion packene med. Så etter det skal jeg vurdere om jeg er gått lei av det eller om det er et spill jeg vil spille videre på.

Men dette var vel igrunn en tråd om FF12 så jeg får beklage at dette innlegget var litt OT

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

FF XII har akkurat blitt anmeldt av Famitsu. Fikk 40/40 :dribble::w00t:

De eneste andre spillene som har fått denne karakteren av Famitsu er: Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soul Calibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker og Nintendogs. En ganske så eksklusiv klubb spillet er kommet i m.a.o.

Lenke til kommentar
FF XII har akkurat blitt anmeldt av Famitsu. Fikk 40/40  :dribble:  :w00t:

De eneste andre spillene som har fått denne karakteren av Famitsu er: Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soul Calibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker og Nintendogs. En ganske så eksklusiv klubb spillet er kommet i m.a.o.

5724020[/snapback]

Sleng på en url, så blir vi glad :D

Lenke til kommentar
FF XII har akkurat blitt anmeldt av Famitsu. Fikk 40/40  :dribble:  :w00t:

5724020[/snapback]

Sleng på en url, så blir vi glad :D

5725496[/snapback]

VG.no spillblogg med kilder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...