Gå til innhold

Final Fantasy XII demo ute

Walts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja da er den ute iallefall, fulgte med dragon quest VIII i USA.. må si jeg ikke er helt fornøyd, er  ikke det gode gammle kamp systemet.. blir mer likt som i XI online spillet =( er skuffet over det... men men, noen andre som har testet?

5259190[/snapback]

Dette viste vi da på forhånd? ATB har blitt DTB osv.. Jeg sitter med blandede følelser.. Det tar vekk den gode gamle feelingen, men på den andre siden så blir det mer action hele tiden =)

Grafikken var ihvertfall ikke noe å klage på!

Lenke til kommentar
Ja, det er sant, det er jo du som bestemmer og ikke utviklerene :roll:

Det er et utdatert system og det var på tide de gikk vekk fra det.

5259375[/snapback]

Hva i alle dager er utdatert med ATB? Det er et system som fungerer utmerket, og la meg da spørre om hvilket system som fungerer bedre? Og som da er "oppdatert".

Og så mange ganger før så er jeg enig med Nev.. Mye rart (ikke til det bedre) har skjedd etter at Square slo seg sammen med Enix

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Ja, det er sant, det er jo du som bestemmer og ikke utviklerene :roll:

Det er et utdatert system og det var på tide de gikk vekk fra det.

5259375[/snapback]

Hva i alle dager er utdatert med ATB? Det er et system som fungerer utmerket, og la meg da spørre om hvilket system som fungerer bedre? Og som da er "oppdatert".

Og så mange ganger før så er jeg enig med Nev.. Mye rart (ikke til det bedre) har skjedd etter at Square slo seg sammen med Enix

5259449[/snapback]

Jeg må si meg enig her, selv om jeg ikke liker å dømme spill jeg ikke har spilt. Jeg synes ikke ATB er utdatert og det fungerer flott i FF.

Ting har på en måte ikke vært det samme siden Square slo seg sammen med Enix og jeg tror heller ikke Final Fantasy-serien har godt av at Sakaguchi har forlatt selskapet.

Men jeg venter fortsatt, og gleder meg til jeg kan legge fingrene på atter et Final Fantasy :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å vike selvom XII ikke tilfredstiller meg gameplay-messig for å si det slik! Jeg mener, jeg savna et par ting i X, og Trance i IX var jo en katastrofe... Men som alltid er det historien som er FF, og der tror jeg ikke XII kommer til å vike! :D BRING IT ON!

Lenke til kommentar

Er enig i at ATB fortsatt fungerer utmerket. Har ikke fått prøvd FF XII enda, men ettersom jeg skjønner er dette systemet kasta på dynga. Men vi må huske at Square gjorge ganske store endringer til FF X også, med det såkalte CTB systemet. Dette sammen med spheregriden syntes jeg ble til et av de beste battle systemene vi har sett i et FF spill, så jeg gidder egentlig ikke å klage før jeg har prøvd det. Så mitt råd er vent å se! De har holdt på med dette spillet i en halv evighet nå, så jeg tror resultatet kan bli konge! (Som vanlig...)

Lenke til kommentar
Ja da er den ute iallefall, fulgte med dragon quest VIII i USA.. må si jeg ikke er helt fornøyd, er  ikke det gode gammle kamp systemet.. blir mer likt som i XI online spillet =( er skuffet over det... men men, noen andre som har testet?

5259190[/snapback]

Kampsystemet blir vel sånn som på FFX-2, det er et spill jeg ikke likte...FFX er så mye bedre...Gleder meg til FFXII uansett kampsystem, er trossalt ikke det som teller

Lenke til kommentar

ja, blir som et MMORPG, du ser fienden å kan gå rundt han ;) men jeg liker alle FF egentlig, likte FF x-2 å jeg, men jeg er FF fanboy som dem kaller det =P hehe.. ikke no spesielt skuffet over alle, litt mer skuffet over XI og X-2...

men gleder meg til XII, selvom nytt system.. tror jeg det blir bra, ny historie, nytt å sette seg inn i, kanskje noen flere rørende øyeblikk og andre mer actionfylte ;) men bra grafikk, selv om jeg spilte i svart hvit.. hehe

Lenke til kommentar
ja, blir som et MMORPG, du ser fienden å kan gå rundt han ;) men jeg liker alle FF egentlig, likte FF x-2 å jeg, men jeg er FF fanboy som dem kaller det =P hehe.. ikke no spesielt skuffet over alle, litt mer skuffet over XI og X-2...

men gleder meg til XII, selvom nytt system.. tror jeg det blir bra, ny historie, nytt å sette seg inn i, kanskje noen flere rørende øyeblikk og andre mer actionfylte ;) men bra grafikk, selv om jeg spilte i svart hvit.. hehe

5260925[/snapback]

Japp, samme her.. Ikke spess skiffet over XI, ser ganske fett ut til å være MMRPG :) Om jeg skulle begynt med et MMRPG, så hadde det vært det! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...