Pilot_ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dansk og norsk er jo gaaanske likt da. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja det stemmer vell det... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nei, tror jeg holder meg til mitt ny-gamle IBM-tastatur jeg, selv om jeg snart får HIPER sitt aluminiumstastatur i posten. Alltid kjekt å teste nye ting vet man.5267141[/snapback] Jeg vil også ha et slikt Hiper-tastatur. Noen som vet om noen butikker som selger det her i landet? Eller må jeg kjøpe det fra utlandet? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Eneste forskjellen er at ø har byttet med æ på danske tastatur. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg vil også ha et slikt Hiper-tastatur. Noen som vet om noen butikker som selger det her i landet? Eller må jeg kjøpe det fra utlandet? Tja. Databutikken.com er jo norskt nok da, de betaler toll og slike ting. Tastaturet koster 300 kr beint fra dem, men av en eller annen merkelig grunn får de til å trekke 200 kr i porto og oppkrav. Førsteinntrykket er i alle fall at dette tastaturet er greit nok å skrive på, selv om det er litt underlig plass på det. Veldig lite tastatur, ikke-standard oppsett. F.eks. bare en windowsknapp, og på høyre siden av space er det hhv alt gr, page up, page down, ctrl etc på en rekke, med samme mellomrom som det er mellom skrivetastene på vanlige tastatur. Kanskje jeg skal skrive en brukertest av dette tastaturet når jeg har fått brukt det litt... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette var stygt og kult på en gang, så ut som om det er bra å skrive/spille på Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette var stygt og kult på en gang, så ut som om det er bra å skrive/spille på 6107013[/snapback] Har hatt det snart i 2 mnd og er kjempefornøyd, men det blå lyset kunne de spart seg. Ser tastene dårligere med lyset i tastaturet på enn med det av, spesielt når det er svak belysning i rommet. Er det klin mørkt i rommet må en såklart ha det på for å se tastene. Må bare nevne at en kan sette lyset til 100% 50% eller OFF heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå