Fredrik Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Synes det så skikkelig fælt ut jeg. Men, om det er godt å skrive på er det jo ikke noe bomkjøp. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Så skikkelig bra ut. Tror jeg bestiller et sånt Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Stygt i dagslys ja, men skulle gjerne hatt dette når jeg sitter i mørket og for eksempel spiller. Så kult uten i mørket uten annet lys. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hva er best til og spille med av dette og det andre. . . gamer, er det ikke? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vil gjærne ha et tastatur med bakgrunnsbelysning OG enkelte mediataster, er nesten avhengig av volume og play/stop/next/previous Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vil gjærne ha et tastatur med bakgrunnsbelysning OG enkelte mediataster, er nesten avhengig av volume og play/stop/next/previous 5260830[/snapback] Om det er noen media-taster så kan de som regel omprogrameres til å gjøre noe annet, men det er jo kjekkere om de gjør det "out of the box" ja AtW Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Oooh.. Må ha tror jeg, komplementer night vision i BF2 Special forces ganske så finfint Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vi nøler i hvert fall ikke med å anbefale Saitek Eclipse som et generelt svært godt tastatur. Generelt svært godt til 400,- eller bare generelt svært godt? Jeg syntes det er for stiv pris for et tastatur i forhold til hva du egentlig får til å bli gitt "anbefales" stempelet. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har dette tastaturet og er godt fornøyd med det. Eneste "problemet" jeg har funnet så langt er at space ikke funker når man holder nede pil opp og pil venstre samtidig.... Har ikke funnet andre tastekombinasjoner som skaper samme problem. Håper det kan fikses med en evt driver oppdatering! Ellers så er det ikke neon, det er lysdioder som står for bakgrunnsbelysningen så det bråker ikkenoe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har dette tastaturet og er godt fornøyd med det. Eneste "problemet" jeg har funnet så langt er at space ikke funker når man holder nede pil opp og pil venstre samtidig.... Har ikke funnet andre tastekombinasjoner som skaper samme problem. Håper det kan fikses med en evt driver oppdatering!Ellers så er det ikke neon, det er lysdioder som står for bakgrunnsbelysningen så det bråker ikkenoe. 5261563[/snapback] Hmm, akkurat slik er jo egentlig ikke så gunstig på et gaming-tastatur... AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fabelaktig tastatur har brukt mitt i snart 2 måneder (tror jeg), og er strålende fornøyd knappene er perfekte og lyset gjør susen! Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mmm, må si det samme... brukt an ca. 2-3 måneder nå og synes tastene er glimrende for både spill og skriving. Ikke noen unødvendig ekstra-knapper heller... bare volum og mute for nå jeg skal ut en tur/på badet. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Dobbelpost (sidefeil). Endret 7. desember 2005 av CosmoK Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Feilpost (sidefeil). Endret 7. desember 2005 av CosmoK Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Har aldri hatt behov for slike "medie taster" på mine tastaturer men... Skal bare slite ut Ultra-X tastaturet mitt, så skal jeg vurdere dette mildt sagt "spacede" tastaturet fra Saitek. Kjenner flere som skryter av dette tastaturet (gamle modellen). Lenke til kommentar
JGR Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Likte ikke den gråe fargen på tastene. Gamers versionen ser mye bedre ut! Tror nesten jeg må ønske meg den til jul Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fikk det i dag, kjempebra, digg å skrive med. Tilogmed bedre enn gode gamle compaq tastaturene. Digga lysa også, men er ganske harry så Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Virker som et artig keyboard, tenker jeg får si til dama at det er slikt jeg ønsker til jul og ikke pynte ting Har kikket litt på både dette og gaming versionen, hva er hovedforskjellen på dem? Sitter og spiller på et heller irriterende Microsoft keyboard nå Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Godt å se at hw.no også tenker på oss tastaturnerder. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe et membranbasert tastatur igjen (liker ikke gefühlen på det), men hadde jeg gjort det hadde det sikkert blitt noe ala dette. Nei, tror jeg holder meg til mitt ny-gamle IBM-tastatur jeg, selv om jeg snart får HIPER sitt aluminiumstastatur i posten. Alltid kjekt å teste nye ting vet man. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Noen som hvet hvor man kan få tak i ett Saitek Gamers Keyboard? Leter men finner det ikke noen plass Fant det på Databutikken.com nå Det står at det er norsk/danskt, hva betyr dette? Er det norske taster? Vill ikke ha et danskt tastatur Endret 8. desember 2005 av Xerocomus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå