Gå til innhold

Saitek Eclipse Keyboard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil gjærne ha et tastatur med bakgrunnsbelysning OG enkelte mediataster, er nesten avhengig av volume og play/stop/next/previous

5260830[/snapback]

Om det er noen media-taster så kan de som regel omprogrameres til å gjøre noe annet, men det er jo kjekkere om de gjør det "out of the box" ja

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har dette tastaturet og er godt fornøyd med det. Eneste "problemet" jeg har funnet så langt er at space ikke funker når man holder nede pil opp og pil venstre samtidig.... Har ikke funnet andre tastekombinasjoner som skaper samme problem. Håper det kan fikses med en evt driver oppdatering!

Ellers så er det ikke neon, det er lysdioder som står for bakgrunnsbelysningen så det bråker ikkenoe.

Lenke til kommentar
Jeg har dette tastaturet og er godt fornøyd med det. Eneste "problemet" jeg har funnet så langt er at space ikke funker når man holder nede pil opp og pil venstre samtidig.... Har ikke funnet andre tastekombinasjoner som skaper samme problem. Håper det kan fikses med en evt driver oppdatering!

Ellers så er det ikke neon, det er lysdioder som står for bakgrunnsbelysningen så det bråker ikkenoe.

5261563[/snapback]

Hmm, akkurat slik er jo egentlig ikke så gunstig på et gaming-tastatur...

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Fabelaktig tastatur har brukt mitt i snart 2 måneder (tror jeg), og er strålende fornøyd knappene er perfekte og lyset gjør susen!

Lenke til kommentar

Virker som et artig keyboard, tenker jeg får si til dama at det er slikt jeg ønsker til jul og ikke pynte ting ;)

Har kikket litt på både dette og gaming versionen, hva er hovedforskjellen på dem? Sitter og spiller på et heller irriterende Microsoft keyboard nå :(

Lenke til kommentar

Godt å se at hw.no også tenker på oss tastaturnerder. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe et membranbasert tastatur igjen (liker ikke gefühlen på det), men hadde jeg gjort det hadde det sikkert blitt noe ala dette.

Nei, tror jeg holder meg til mitt ny-gamle IBM-tastatur jeg, selv om jeg snart får HIPER sitt aluminiumstastatur i posten. Alltid kjekt å teste nye ting vet man.

Lenke til kommentar

Noen som hvet hvor man kan få tak i ett Saitek Gamers Keyboard? Leter men finner det ikke noen plass :thumbdown:

Fant det på Databutikken.com nå :blush: Det står at det er norsk/danskt, hva betyr dette? Er det norske taster? Vill ikke ha et danskt tastatur :nei:

Endret av Xerocomus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...