Maroder_S Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Saitek Eclipse har et utseende som skiller seg ut, med sitt blå lys og et minimalistisk utvalg av ekstraknapper. Les mer Lenke til kommentar
FaO Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 kunne passet meg... noen som vet hvilken pris den har på hodet eller:P Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har hatt dette ganske lenge, å må si at jeg har vært strålende fornøyd med det. Har ikke hatt et så godt tastatur siden de gode gamle IBM tastaturene Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 kunne passet meg... noen som vet hvilken pris den har på hodet eller:P 5259158[/snapback] Se prisguiden: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=38385 Vi linker til prisguiden for alle produkter vi tester, nederst i konklusjonen Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det ser ut som noe som kunne kommet ut av halsen på Jar-Jar etter et middels bra nachspiel. Lenke til kommentar
knaill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det var stygt som fy i dagslys... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Synes det var ganske sjarmerende. Vurderer dette. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Personlig gir jeg til en viss grad blaffen i hvordan et tastatur ser ut, det viktigste for min del er at det er godt å skrive på. Noen som vet hvordan tastene på dette er i forhold til Logitech Ultra X, oppfører de seg nogenlunde likt ved skriving? Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har to Ultrax, kjøpte nr 2 da nr 1 ble slitent, fordi jeg likte det godt. Nå bruker jeg bare Saitek Gamers keyboard, og savner ikke Ultrax'en. Annet enn for utseendet. Antar at Eclipse og Gamer er mekanisk like, min kommentar er basert på Gamer. Saitek har litt lenger knappevandring, men oppleves subjektivt som et bedre tatstatur å skrive på. Og mye bedre til gaming. Gamer-versjonen har også en ekstra keypad, som kan tilknyttes makroer o.a. Gamer i alle fall et ok tastatur, men man får mange bra tastaturer billegere enn dette. Jeg synes Saitek er for dyrt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Syntes det var ganske nice jeg, skal vurdere det neste gang jeg skal kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kanskje på tide å bytte ut mitt lysende bZerk tastatur? Dette hadde i alle fall mye bedre design og får jo skryt for tastene. Dette må testes. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Antar at Eclipse og Gamer er mekanisk like, min kommentar er basert på Gamer.Saitek har litt lenger knappevandring, men oppleves subjektivt som et bedre tatstatur å skrive på. Og mye bedre til gaming. 5259382[/snapback] OK. Noe av det jeg liker best med Ultra X er at tastene er såpass lette å trykke ned (lav motstand), kombinert med at motstanden blir "borte" når tasten man trykker på først har begynt å bevege seg nedover. Er det slik Saitek-tastaturet ditt oppfører seg også? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Antar at Eclipse og Gamer er mekanisk like, min kommentar er basert på Gamer.Saitek har litt lenger knappevandring, men oppleves subjektivt som et bedre tatstatur å skrive på. Og mye bedre til gaming. 5259382[/snapback] OK. Noe av det jeg liker best med Ultra X er at tastene er såpass lette å trykke ned (lav motstand), kombinert med at motstanden blir "borte" når tasten man trykker på først har begynt å bevege seg nedover. Er det slik Saitek-tastaturet ditt oppfører seg også? 5259669[/snapback] Tastaturet er dessverre ikke mitt, men jeg tror dette kan være en god beskrivelse ja - selv om alle tastatur er sånn til en viss grad. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan stiller dette tastaturet seg iforhold til f.eks. KeyTronic KT1000B? Både ergonomisk og når det kommer til hvor solid det er? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvordan er lyden? Jeg har forsøkt å modifisere tastaturer med neonlys/neonstrip, men har alltid vært plaget av den høyfrekvente lyden og droppet derfor prosjektet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fint tastatur, har lenge tenkt på å kjøpe dette Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Lys er stilig. Men jeg er litt skeptisk til den "løse" støtteplata (eller hva det nå heter). Jeg vil ivertfall prøve det, før jeg eventuellt vil kjøpe et slikt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heh, noe av det syggeste jeg har sett men Det er jo smak og behag, og det viktigste er jo at det er godt å skrive på. Få mediataster gjør ingenting, men ett visst minimum liker jeg å ha personlig. AtW Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heh, noe av det syggeste jeg har sett men Det er jo smak og behag, og det viktigste er jo at det er godt å skrive på. Få mediataster gjør ingenting, men ett visst minimum liker jeg å ha personlig. AtW 5260276[/snapback] Enig med deg AtW, synes ikke særlig om utseende på dette produktet akkurat. Angående media knapper synes jeg at noen er fint å ha men mange tastatur har rett og slett for mange slik at meningen med media knappene blir helt borte når faktisk de bare gjør det mer uoversiktelig med alt for mye unødvendige funksjoner . Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fint tastatur. *ønskesegtiljul* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå